Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пак оцениха Toyota като най-скъпа автомобилна марка

15.05.2015 11:13
Туит
Пак оцениха Toyota като най-скъпа автомобилна марка

Стойността на японската компания е оценена на 37,8 милиарда долара

Американското списание Forbes за пореден път публикува списък на 100-те най-скъпи марки в света. Сред марките, представени в изследването, автомобилните марки са само 13. Най-скъпата от всички е Toyota, която се класира на осмо място в общото класиране. Нейната стойност се оценява на 37,8 милиарда долара. В сравнение с резултатите от 2014 г. цената на японската марка е увеличена с 21%.

На второ място сред автомобилните производители e BMW (16-о място в класацията). Експертите оценяват стойността на баварската марка на 27,5 милиарда долара. Трета е Honda при цена от 22,6 млрд. долара  (-3%). В генералното класиране японската марка се нарежда на 23-то място.

Четвърти е Mercedes-Benz (22,5 милиарда евро). Това число е с 3% по-нискоо в сравнение с миналата година. В общото подреждане германската марка заема 24-то място. Пета сред автомобилните марки е Audi, която е позиционирана на 39-о място. Експертите оценяват марката на 12,80 милиарда долара  (+ 1%).

Най-скъпата марка в света, според анализаторите, е  Apple (145,3 милиарда долара). Според изданието стойността на марката за годината се увеличи с 17% - до 145,3 милиарда долара,  и това число е по-голямо от всяка друга компания най-малко два пъти. Второто място в престижната класация заема компанията Microsoft (марката е оценена за 69,3 милиарда долара ), трета е Google (65,6 милиарда долара),  а четвърта - Coca-Cola (56 милиарда долара), пета пък е  IBM (49,8 милиарда долара).

Коментари
comments powered by Disqus