Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пак промениха квалификацията

03.03.2016 08:23
Туит
Пак промениха квалификацията

Новият формат на квалификацията бе променен още преди да влезе в сила. Последната версия може да бъде приложена на практика още на старта на сезона в Австралия.

На срещата на Стратегическата група и Комисията към Формула 1 миналата седмица бе взето решение форматът на квалификацията да бъде коренно променен, като най-бавните пилоти отпадат на 90-секунден интервал в рамките на трите сесии. Бърни Екълстоун изрази съмненията си, че новата система може да бъде приложена още за Гран при на Австралия заради проблеми със софтуера. Оказва се обаче, че тя няма да бъде приложена така или иначе, защото първоначалната концепция бе променена.

Според последната идея първите две сесии ще протичат според новия формат. Първата ще има продължителност от 16 минути. Седем след старта най-бавният пилот ще трябва да напусне пистата. Това ще се случва с последния на всеки 90 секунди докато останат 15 състезатели.

След кратка пауза стартира дългата 15 минути втора сесия. Най-бавният пилот в нея ще бъде елиминиран след шест минути и също както в първата 90 секунди по-късно ще го последва още един. На финала трябва да останат осем състезатели.

Третата квалификационна фаза обаче ще протича по познатия досега начин, но вместо десетима състезатели, осем ще спорят за полпозишъна. Идеята е да се запази драмата от последните минути в Q3, която досегашният формат на квалификацията гарантираше.

Според запознати източници софтуерът, необходим за реализацията на новата квалификацията, ще бъде подготвен до две седмици. Идеята е да не се правят промени в рамките на сезона, които да объркат феновете.

За да се случи промяната, Световният съвет по моторни спортове трябва да ратифицира предложението на предстоящата си среща.

Коментари
comments powered by Disqus