Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пакс рали: Алфан начело след първия ден

10.09.2008 23:40
Туит

Първият състезателен ден на „Пакс рали”, който пренесе състезателите от Лисабон в Кастело Бранко, ще се запомни не само с голямата жега, но и с превъзходството на португалските представители в категорията на мотоциклетите и ATV машините. Люк Алфан (Mitsubishi Pajero Evo) оглави класирането при автомобилите.

Рубен Фариа (Honda CRF 450) излезе начело с резултат 03:42:15 часа, въпреки че след първата контрола (87,40 км) се движеше шести. Най-бързият в първата част на отсечката – Сирил Депре (KTM LC4 690 Rally) изгуби близо минута спрямо Фариа във втората, но намери точни ритъм за финалната фаза от етапа и се пребори с Марк Кома (KTM LC4 690 Rally) за второто място във временното класиране. Само три секунди разделят двамата фаворити за победата.

При автомобилите Люк Алфан изпревари в последните метри победителя от рали „Централна Европа” Карлос Сайнц (Volkswagen Race Touareg 2). След 223 километра по часовник французинът има нищожен аванс от две секунди. На първата контрола най-добро време даде съотборникът на Сайнц Дитер Депинг, но впоследствие герамнецът спука гума и остана четвърти в края на деня.

Първите шест места логично бяха заети от заводските пилоти на Mitsubishi и Volkswagen. Седми се движи португалецът Филипе Кампос с BMW X3, а неговият съотборник в екипа на X-Raid Насер Ал-Атиах остана осми. Тим-шефът Свен Канд обясни след финала на надпреварата, че причина за слабите резултати на отбора са лошите настройки и погрешният избор на амортисьори, които за втория ден от надпреварата ще бъдат уточнени.

В категорията на четириколките доминираха местните състезатели, но в края на деня начело излезе французинът Юбер Делтрю. Причината е, че тримата най-бързи португалци получиха наказания.

Вторият ден на „Пакс рали” свързва Кастело Бранко с Бенавенте. 397 километра преход очакват участниците, като 199 от тях са по часовник.

Временно класиране мотоциклети:

 1. Р. Фариа
 Португалия
 Honda 03:42:15
 2. С. Депре
 Франция КТМ 03:43:27
 3. М. Кома
 Испания КТМ 03:43:30
 4. Х. Родригеш
 Португалия Honda 03:45:01
 5. Д. Кастю Франция КТМ 03:47:45
 6. Зе Хелио Бразилия Yamaha 03:50:04


 

 

 

 

 

Временно класиране автомобили:

 1. Л. Алфан Франция
 Mitsubishi   03:22:47
 2. К. Сайнц
 Испания  Volkswagen 03:22:49
 3. Ж. де Вилиърс  ЮАР
 Volkswagen  03:23:40
 4. Д. Депинг Германия Volkswagen  03:25:13
 5. Х. Рома Испания Mitsubishi 03:25:46
 6. С. Петерхансел Франция Mitsubishi 03:27:01

 

 

 

 

 

 

Временно класиране ATV:

 1. Ю. Делтрю
 Франция Polaris 04:08:52
 2. Р. Мендес
 Португалия Suzuki 04:30:32
 3. М. Монтейро
 Португалия Yamaha 04:40:21
 4. Л. Енгейтадо
 Португалия Suzuki  04:44:58
 5. Й. Янсен
 Белгия Yamaha 04:50:57
 6. K. Дуярдън
 Белгия
 Yamaha 04:57:59






 

 

Коментари
comments powered by Disqus