Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пакс рали: Петерхансел контраатакува

13.09.2008 18:26
Туит

31 секунди разделят лидера Карлос Сайнц (Volkwagen Race Touareg 2) от втория Стефан Петерхансел (Mitsubishi Pajero Evo) 68 километра преди края на „Пакс рали”.

Стефан Петерхансел спечели четвъртия етап на „Пакс рали”, втори старт от сериите „Дакар”, и навакса близо две минути от преднината на лидера Карлос Сайнц. Преди последния ден от надпреварата разликата между двамата е само 31 секунди.

„Бяхме много внимателни в началото на етапа, тъй като на пясъка можехме лесно да изгубим контрол и да ударим някои от дънерите край пътя. Ето защо изгубихме време”, коментира Сайнц в края на деня. „Всичко може да се случи в последния etap. Имаме малък аванс, да видим дали ще можем да го запазим. Едно е сигурно – ще дадем всичко от нас, за да завършим като победители.”

Съотборникът на Петерхансел Люк Алфан демонстрира превъзходството на Mitsubishi с второ време в днешния етап. По този начин бившият скиор измести от третата позиция Джиниъл де Вилиърс (Volkwagen Race Touareg 2).

Единствената лоша новина за отбора на японската марка днес донесе Нани Рома. Испанецът загуби десет минути, след като във втората част на етапа се завъртя по таван и при удара остана без предно стъкло. Грешката на Рома позволи на петия Насер Ал-Атиах (BMW X3 CC) да мине пред него във временното класиране.

При мотоциклетистите и в ATV категорията днес доминираха португалските състезатели. Рубен Фариа (Honda CRF 450) спечели етапа и увеличи преднината си спрямо победителя от рали „Дакар 2006” Сирил Депре (KTM LC4 690 Rally) на три минути и половина. Луис Енгейтадо (Suzuki LTR 450) триумфира за четвърти пореден ден при четириколките и въпреки наказателните 41 минути, които получи след първия етап, води убедително пред втория Юбер Делтрю (Polaris Outlaw 525 IRS).

Последният пети ден на „Пакс рали” ще отведе пилотите в околностите на Портимао. Дължината на отсечката е 68 км, а на целия маршрут 84 км.

Временно класиране мотоциклети:

 1. Р. Фариа
 Португалия
 Honda 11:15:49
 2. С. Депре
 Франция КТМ 11:19:17
 3. М. Кома Испания КТМ 11:21:36
 4. Х. Родригеш
 Португалия Honda 11:25:25
 5. П. Гонсалвеш Португалия Honda 11:39:09
 6. Д. Кастю Франция КТМ 11:40:57


 

 

 

 

 

Временно класиране автомобили:

 1. К. Сайнц Испания Volkswagen 10:19:59
 2. С. Петерхансел Франция Mitsubishi
 10:20:30
 3. Л. Алфан Франция Mitsubishi  10:22:32
 4. Ж. де Вилиърс ЮАР Volkswagen  10:24:13
 5. Н. Ал-Атиах Катар BMW 10:27:29
 6. Х. Рома
 Испания Mitsubishi 10:32:48

 

 

 

 

 

 

Временно класиране ATV:

 1. Л. Енгейтадо  Португалия Suzuki 12:52:11
 2. Ю. Делтрю Франция Polaris 12:57:28
 3. Р. Мендес Португалия Suzuki 13:31:55
 4. М. Монтейро Португалия Yamaha 13:54:16
 5. Й. Янсен
 Белгия Yamaha 15:05:21
 6. К. Липароти
 Италия
 Polaris 15:37:11







 

Коментари
comments powered by Disqus