Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пълна ревизия за автомобила на Дончев преди старта в Хърватска

25.05.2009 14:55 1
1
2571847512
Туит

Крум Дончев и навигаторът му Петър Йорданов заминаха за Хърватска, където в края на седмицата им предстои участие в третия кръг от европейския рали шампионат. През 2001 г. Дончев спечели надпреварата.

36-то издание на рали „Хърватска” ще се проведе между 28 и 30 май 2009 г. Българският екипаж обаче вече е в столицата Загреб, където започна усилена подготовка за предстоящото състезание. По програма понеделник и вторник (25 и 26 май) са предопределени за опознаване на трасето и Дончев и Йорданов стартираха своите тренировки. За сряда, 27 май от 14 до 19 ч. местно време, е предвиден шейкдаун с дължина 3.01 км. Първият същински ден на ралито включва административна и техническа проверка, церемониален старт и два етапа. През следващите дни екипажът ще трябва да премине още 13 скоростни отсечки, една от които под формата на суперспециален етап.

„В Хърватска няма да ни е никак лесно при наличието на толкова силна конкуренция. Степента на трудност на етапите също не е за подценяване”, коментира Дончев, който два кръга след началото на европейския шампионат заема трета позиция с актив от 14 точки. „Въпреки това ще направим всичко по силите си, за да се представим на ниво. Още повече преди ралито на автомобила бе направена основна ревизия и е напълно подготвен за тежката надпревара из околностите на Загреб.”

На състезанието в Хърватска българският екипаж Дончев/Йорданов ще има наистина сериозна конкуренция. В стартовия списък фигурират имената на Михал Соловов (Peugeot 207 S2000) – победител във втория кръг от тазгодишния европейски шампионат в Турция; Джандоменико Басо (Abarth Grande Punto S20000) – носител на титлата в ERC за 2006 г. и победител в първия кръг от шампионата в Италия тази година; Корадо Фонтана (Peugeot 207 S2000) – миналогодишен победител в рали „Хърватска”; Браян Лавио – младата надежда на Швейцария в рали спорта. Силни съперници Крум Дончев има и в лицето на някои от местните състезатели като Юрай Себали – неколкократен победител в рали „Хърватска” и Дарко Пехан.

Рали „Хърватска” (Croatia Delta Rally) е най-старото и трудно, както и най-популярното състезание в страната. Организирано за първи път през 1974 г. от загребския ауто-мото клуб, понастоящем то е част от международния календар на ФИА. Едновременно е кръг от европейския рали шампионат, състезание от централната европейска зона и старт от хърватския шампионат.

Коментари

Генчо
Дончев трябва да спечели най-сетне едно рали от европейския шампионат(което е извън Българиа). В Турция бе втори, сега трябва да се понапъне малко и да спечели това рали, след като вече го е печелил. Ако не го спечели, ще трябва доста сериозно да се замисли дали да прочължава да ХАРЧИ пари, които биха могли да помогнат на други даровити пилоти, но без спонсори, да се изавят и да докажат, че са по-силни пилоти от него и КО....

comments powered by Disqus