Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Париж саботира Renault за Турция

14.01.2010 14:28 2
2
2571867061
Туит

Правителството не позволява производството на Clio ІV да се премести в Бурса.

Плановете на Renault за съкращаване на разходите понесоха сериозен удар в четвъртък, след като френското правителство нареди на компанията да запази производството на малкия си модел Clio във Франция, вместо да го премести в завода си в Бурса, Турция.

Министърът на промишлеността Кристиян Естроси лично уведоми управляващия директор на Renault Патрик Пелата, че правителството, което има 15-процентов дял от компанията, е против всякакви планове за изнасяне на производствени линии. "Обясних му, че не одобряваме преместването на Clio IV и ми се струва, че посланието ни бе разрбано", коментира Естроси на излизане от срещата.

Пелата коментира лаконично, че още не е взето окончателно решение къде ще се произвежда следващата, четвърта версия на малкия автомобил.

Намесата на Париж неминуемо ще предизвика гневна реакция в турската столица Анкара, където Франция и без това не се ползва с големи симпатии заради възпрепятстването на турската кандидатура за членство в ЕС. Правителствената намеса може да предизвика възражения и в Европейския парламент, тъй като е в явно нарушение на принципа за Свободно предоставяне на услуги, възприет от Общността.

От друга страна, Renault няма как да не слуша внимателно препоръките на правителството, което не само е голям акционер в компанията, но и преди година й предостави 3 млрд. евро заеми за преодоляване на кризата с ликвидността.

Коментари

Чичо
Не знам, според мен тук французите трудно ще се наложат - твърде много това прилича на държавен протекционизъм. Иначе е съвсем логично, че искат да си запазят заводите

Ценител
Правителството иска да запази работните места, френската икономика като цяло!И Турция го иска за себе си-ама наготово!

comments powered by Disqus