Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Първи километри за Honda RA108 във Валенсия

23.01.2008 14:01
Туит

Новият болид на Honda се появи на бял свят тази сутрин на пистата „Рикардо Тормо“ във Валенсия. Рубенс Барикело ще бъде отговорен за първия ден от тестовата програма на RA108.

Болидът е решен изцяло в бяло. Официалната презентация на новата цветова схема на Honda е предвидена за 29 януари.

По аеродинамиката на RA108 няма радикални промени. Впечатление прави високо разположеният нос, новите радиаторни кутии и фиксираните пред тях уголемени барджборд компоненти. Двете крила са сходни на тези, които отборът използваше в края на 2007 година. Множество промени обаче предвижда техническият екип на Honda преди началото на сезона в Мелбърн.

Японският тим бе най-голямото разочарование през сезон 2007. RA107 се оказа изначално неуспешна концепция и въпреки огромните усилия на екипа в Бракли, прогресът през годината бе незначителен. Дженсън Бътън спечели 6 точки (две осми места във Франция и Италия, както и едно пето на дъжда в Шанхай), а Рубенс Барикело остана за първи път в кариерата си с нулев актив.

Още в средата на сезон 2007 ръководството на Honda стартира мащабни промени на персонала в ключови за отбора позиции. В Бракли акостираха Лоик Бигоа (последно ръководител в аеродинамичния отдел на Williams) и Йорг Зандер (бивш дизайнер на Toyota и BMW Sauber). Хедхънтингът завърши с назначаването на бившия технически директор на Ferrari Рос Браун като сътрудник на Ник Фрай начело на отбора.

Коментари
comments powered by Disqus