Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Първи пътни изпитания на новото BMW Серия 7

07.04.2014 10:45
Туит

Луксозният лайнер от Байерн ще дебютира през 2015 във Франкфурт

Mercedes представи новата S-класа, а BMW отвръща на удара в премиум сегмента с новата Серия 7. Тя ще дебютира по време на автомобилното изложение IAA 2015 и ще бъде техническият шедьовър на BMW .
Още на автомобилното изложение през този месец в Пекин BMW хвърля светлина на следващото поколение от Серия 7. Това научи auto motor und sport от бизнес средите в Мюнхен.

За да издържи вечната битка за топ модел на луксозния клас, предстоящото BMW Серия  7 ще трябва да предложи върховите постижения на технологиите във всички области. Очаква се да празнува премиерата си на IAA през 2015 г. и по-късно, през втората половина на 2016 г., да стъпи на пазара. Новото поколение няма да бъде по-малко от сегашния модел, ще е само леко по-плоско и по-широко, с което визуално няма да изглежда толкова грамадно. Баварците възнамеряват да спестят дори и от теглото. Комбинацията от алуминий, магнезий и стомана, както и мощното присъствие на карбон предимно в капаците и покрива, ще смъкнат теглото с около 180 килограма.
BMW Серия 7 с допълнително оптимизиран разход 

Стилът на новото BMW Серия 7 е ориентиран към дизайнерската линия на новата Серия 3. Новото издание, известно с вътрешния работен код G11, трябва  да постави  нови стандарти в сегмента и по отношение разход на гориво. Именно затова агрегатът Efficient-Dynamics-Baukasten е преработен и усъвършенстван по отношение на термоелектрическите компоненти (генериране електричество от изпускателната топлина). При което двигателите работят с по-голяма ефективност. Възможно е базовият двигател да бъде компресорен четирицилиндров. Освен това се очаква компресорните шест-и осемцилиндрови агрегати отново да намерят своето място под капака на Серия 7. Единствено от чисто съображение за престиж, тop двигателят отново е V12. Куплирането ще става стандартно посредством деветстепенна автоматична трансмисия ZF на компанията.

Освен това новата Серия 7 отново ще се предлага с две междуосия и опция за задвижване на всички колела. Очаква се още  това поколение на модела да бъде и с M Performance вариант, с който да се конкурира с версиите AMG на Mercedes и S8 на Audi. И по отношение на комуникационни и асистиращи системи новата Серия 7 ще бъде върхово изпълнение в сегмента.
Със студията на Серия 7 BMW разкрива в Пекин новата философия на кокпита. Усъвършенстваното гласово уравление ще играе много важна роля в следващото поколение луксозен седан. Гласовото управление поема множество функции, така че значението на ротационния бутон IDrive става централно звено в управлението на автомобила.

Коментари
comments powered by Disqus