Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Първи пиратски снимки на новата E-класа

29.01.2007 23:01
Туит

Независимо от непрестанния процес на модернизиране на Е-класата от страна на Mercedes, нуждата от тотална смяна на токоленията при този модел става все по-оезаема. Това ще се случи през 2009 година, като първите пиратски фотографии подсказват, какво могат да очакват купувачите.

Следващото поколение на модела ще носи заводския индекс W212 и ще се появи на бял свят на изложението IAA през 2009 година, наследявайки произвежданата от 2002 година насам генерация W211. Една от предпоставките за завръщане към водещите места в ранглистата на най-продаваните модели в Европа ще бъде изцяло променения дизайн на каросерията. В бъдеще Е-класата ще може да се похвали със значително повече динамика на излъчването си, благодарение на издутите калници в стила на S-класата и покачващата се назад линия на прозорците. Вероятно темата с четирите предни светлини ще бъде продължена, само че в нова форма, една от възможностите е въпросните светлини да бъдат с ъгловат дизайн. Задницата ще остане по-скоро консервативна и близка до познатите от новата S-класа решения.

Под елегантната опаковка на автомобила ще могат да се намерият редица високотехнологични предложения като системата за нощно виждане, астистента за следене на нежелано напускане на лентата на движение, системата Pre-Safe или най-модерната версия на спирачния асистент на фирмата, познат от новата S-класа.

Палитрата от задвижващи агрегати ще бъде не по-малко богата, отколкото при актуалното издание на Е-класата. Базовият двигател се очаква да бъде четирицилиндров 1,8-литров с механичен компресор и около 180 к. с., V6- и V8-двигателите също ще бъдат основно преработени. топверсията E 63 AMG ще се задвижва от познатия вече фамозен осмак и ще разполага с над 500 к. с. При дизелите най-мощна ще бъде модификацията E 400 CDI с около 350 конски сили и над 700 нютонметра.
Комбиверсията Т-модел ще се появи на пазара около година след лимузината, тоест през втората половина на 2010 година.

Коментари
comments powered by Disqus