Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Първият болид за сезон 2014 вече е разобличен

22.01.2014 12:25
Туит
Първият болид за сезон 2014 вече е разобличен

Първата снимка на първия автомобил от новата генерация във Формула 1 стана факт. Force India показа визията на VJM07, но за съжаление ще представи подробности за него по време на официалната премиера.

В профилната снимка на VJM07 се откроява най-вече ниската конусна секция в предната част, която е наложена от промените в правилника, както и отсъствието на изпускателните тръби в задната част на радиаторните кутии. Подробности за автомобила ще има едва на 28 януари, когато стартира предсезонната подготовка на "Херес", но от отбора признават, че промените са съществени във всяка една зона.

"Почти всяка отделна част е проектирана от нулата, от предното крило до дифузора. Костваше ни много усилия да пригодим всички промени към новата задвижваща система, която за мен е най-драстичната промяна поне от 1990 г.", заяви техническият директор Андрю Грийн.

През новия сезон автомобилите ще разчитат на 1.6-литрови V6 турбодвигатели, които ще си партнират с нови и по-мощни хибридни системи.

"Най-голямото предизвикателство беше охлаждането - какви са изискванията на двигателя и прилежащите системи и как най-добре да го оптимизираме в шасито", допълни Грийн.

За новия сезон Force India ще разчита на изцяло нова цветова схема, като познатото досега бяло отстъпва мястото си на черното. Екипът има и нов спонсор – телекомуникационния оператор Claro, който пристига заедно с мексиканския пилот Серхио Перес след престоя му в McLaren и Sauber. Негов съотборник ще бъде завърналият се в тима германец Нико Хюлкенберг.

Коментари
comments powered by Disqus