Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Първият кросоувър Lamborghini остава без автопилот

14.12.2015 14:19
Туит

Наличието на такива технология може да има отрицателно въздействие върху имиджа на производителя

Първият кросоувър на компанията Lamborghini няма да получи автономна система за управление. Това заяви пред изданието LeftLaneNews главният изпълнителен директор на марката Стефан Винкелман. Според топ мениджъра наличието на такива технология може да има отрицателно въздействие върху имиджа на производителя. Винкелман заяви, че клиентите на  Lamborghini  искат "тръпка от карането на автомобила, а компанията няма да ги лиши от тази възможност".

Новият модел ще получи 4,0-литров V8 двигател с битурбо. Според топ мениджъра решението е "важна стъпка за компанията."

„При ускоряване и шофиране извън пътя е много важно да има високо ниво на въртящия момент. Решихме, че 4,0-литровият V8 двигател с Twin Turbo е най-добрият избор за нашия кросоувър. Този двигател не се използва от никой друг, той е специално само за Lamborghini” , каза по-рано Стефан Винкелман.

Шефът на компанията сподели , че първият кросоувър Urus вече е на пътни тестове. "В началото на есента за първи път карах прототипа на писта и беше много готино. Автомобилът е мощен, но лесен за управление", подчерта ръководителят на Lamborghini.

Винкелман допълни, че в момента почти е приключило разработването на дизайна на модела. Според него новият модел ще се различава външно от  концепта, който бе представен по-рано. Освен това той не изключва възможността кросоувърът да  получи по-късно и хибридна версия: конструкцията на автомобила позволява монтиране на електромотор и батерии.

По предварителни данни премиерата на всъдехода ще се състои по време на автомобилното изложение в Женева март 2018. Веднага след своя дебют  новият модел ще се появи на пазара. Всъдеходът ще бъде сглобяван в завода в непосредствена близост до централата на марката в Сант'Агата Болонезе, Италия. Моделът Urus ще се фокусира върху пазарите на Китай, Германия, Русия, САЩ и Великобритания. Компанията планира годишно да продава до три хиляди копия на Urus.

Премиерата на първия предвестник на кросоувъра Lamborghini кросоувър се състоя по време на автомобилното изложение в Москва преди две години. В салона на концептуалния автомобил Urus са монтиране 4 отделни седалки, които се регулират по височина. Една  от забележителната особеност на прототипа е таблото, взето назаем от суперавтомобила Aventador. Цялата централна конзола е един голям сензорен екран, чрез който се управляват всички бордови системи на автомобила: аудио, навигация и климатроник.

Коментари
comments powered by Disqus