Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Първият седан Alfa Romeo Giulia слезе от конвейера

21.04.2016 09:45
Туит
Първият седан Alfa Romeo Giulia слезе от конвейера

Може да бъде поръчан както със задно задвижване, така и с двойно предаване

Италианската компания Alfa Romeo пусна в серийно производство новия седан Giulia и първият екземпляр слезе от поточната линия на 19 април. Моделът ще се продава в три версии: с два дизелови мотора (150 к.с. и 180 к.с.) и един бензинов (220 к.с.). Седанът може да бъде поръчан както със задно задвижване, така и с двойно предаване.

Още през миналата година Alfa Romeo започна монтажа на спортната модификация на Giulia - Quadrifoglio Verde с 510 конски сили с трилитров V6. Двигателят, който е разработен от инженерите на Ferrari, получи система за частично изключване на цилиндри - за първи път тази технология се прилага в автомобили на Alfa Romeo. Агрегатът може да работи в тандем с ръчна 6-степенна или 8-степенна автоматична трансмисия . От нула до 100 км/ч Giulia с най-мощния мотор в гамата и с всички задвижващи колела ускорява за 3,9 секунди.

Автомобилът е оборудван с опционална система  Active Roll Control, която притиска купето при завиване. Всички нива на оборудване на Alfa Romeo Giulia, включително и базовото, включват системата DNA, която позволява регулиране на електрическото сервоуправление и реагира при натискане на педала на газта.

Световната премиера на Alfa Romeo Giulia се състоя на автомобилното изложение във Франкфурт на 15 септември. Автомобилът, който се  превърна в наследник на модел 159, е построен върху нова платформа и е получил двойни носачи отпред и многозвенно окачване отзад.

Коментари
comments powered by Disqus