Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Първо руснаците пипнаха автомобили на PGO

01.09.2014 13:44
Туит

Турбомоторът 1,6 (184 к.с.) с директно впръскване е заимстван от Mini

Една от приятните изненади на салона в Москва е щандът на малкия френския производител PGO с представените си необичайни автомобили. Източници смятат, че французите търсят дистрибутори в Русия. Условието е търговецът да купи минимум шест автомобила PGO, твърдят запознати. Според неофициални данни преговорите за нов шоурум на френската марка са в напреднала фаза.

Известно е, че PGO произвежда автомобили от 2000 г., а официално продава моделите си в две страни - Франция и Китай. Цените не са ниски. Например, в собствената си страна моделите с две врати струват от 43 до 45 хил. евро.

Централната конзола и на трите модела са в цвета на каросерията. Французите произвеждат годишно от 60 до 100 автомобила. Всички автомобили PGO се сглобяват ръчно.

На салона в Москва французите представят три модела: роудстърите Cevennes и Speedster II, както и купето Hemera. Техническите подробности за автомобилите са оскъдни. Според официален представител на PGO Automobiles турбомоторът 1,6 (184 к.с.) с директно впръскване на горивото  е заимстван от предпоследното поколение на Mini. От същия британски модел са взели и шестстепената автоматична трансмисия, с която е оборудван само закритиия Hemera. Роудстърите притежават шестстепена механична предавателна кутия.

Междуосието и на трите модела е 2261 мм, но дължината им е различна.  Роудстърите Speedster II и Cevennes са дълги съответно 3846 и 3700 мм, а купето Hemera — 3735 мм.

Панелите на каросерията на всички автомобили PGO са изработени от фибростъкло, благодарение на което масата варира от 997 до 1012 кг в зависимост от модела. Динамичните характеристики  се пазят в тайна. Знае се само, че максималната скорост е 225 км/ч. В базовото си оборудване и трите модела имат сервоусилвател, регулиране на кормилото, подгряване на предното стъкло, 17-инчови джанти, електрически стъкла, аудиосистема, климатик.

Коментари
comments powered by Disqus