Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пат Саймъндс: „Наясно сме, че е налице драстична грешка."

10.04.2007 18:04
Туит
Пат Саймъндс: „Наясно сме, че е налице драстична грешка."

Екипът на Renault е далеч от шампионското темпо, което демонстрира през последните две години. Според техническия директор Пат Саймъндс най-вероятната причина за слабите резултати е лошото съответствие между Bridgestone Potenza и конструкцията на новия болид R27.

Сезон 2007 стартира по възможно най-лошия начин за пилотите на френския тим. И в Австралия, и в Малайзия новакът Хейки Ковалайнен имаше сериозни трудности с управлението на R27, но същото се отнасяше и за опитния Джанкарло Фисикела. След финала на „Сепанг” италианецът призна, че болидът е далеч от темпото, което е необходимо за победата.

Логично е основната отговорност в тази насока да пада върху техническия директор на Renault. Пат Саймъндс, който изпълнява тази роля още от ерата Benetton, признава негативните резултати.

„Пред нас стоят множество въпроси, които трябва да проучваме един след друг, за да достигнем до евентуалните причини за слабото представяне. Факт е, че сме бавни в по-бързите завои, което се демонстрира най-добре от секторните времена. Най-лошото обаче е, че болидът е непоследователен”, коментира Саймъндс. „Но няма да е лъжа, ако кажа, че и някои от другите отбори имат проблеми с постоянството. Дори и тези, които за момента демонстрират най-добри резултати.”

„Наясно сме, че е налице драстична грешка, но все още не можем да установим каква е тя, въпреки че елиминирахме някои от възможностите… Видно е, че загубихме добрата аеродинамика при преминаването от Michelin на Bridgestone. Преди, когато имахме възможност да варираме значително повече в избора на гуми, тествахме много по-активно различните варианти във въздушния тунел, но това вече е минало”, завършва Саймъндс.

Коментари
comments powered by Disqus