Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пътни изпитания: Volkswagen Golf R става комби

21.10.2014 10:38
Туит

Ще получи 2,0-литров бензинов турбодвигател с мощност 300 к. с. и въртящ момент 380 Нм

Volkswagen изпрати на пътни тестове „горещата„ версия на комбито Golf. Както и хечбека, автомобилът ще получи спортно окачване, по-мощен мотор  и подобрени спирачни механизми. Автомобилът е заснет по време на изпитания на пистата Нюрбургринг, снимките са публикувани в портала Worldcarfans.

Комбито Golf R ще получи 2,0-литров бензинов турбодвигател с мощност 300 к. с. и въртящ момент 380 Нм. Трансмисиите са шестстепенна DSG или механична по избор. Хечбекът ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди с DSG и за 5,1 секунди с ръчни предавки. Точните динамични характеристики на комбито пазят в тайна, по-скоро той ще бъде немного по-бавен заради по-голямото тегло.

Нека да припомним, че освен това Volkswagen Golf може да получи и версия R с дизелов мотор. Под капака на този автомобил планират да поставят 2,0-литров мотор с две турбини от Passat. В днешния момент в компанията обсъждат целесъобразността от производството на дизелова версия на Golf R.

Платформата MQB, върху която са построени Golf и Passat, предполага обмен на мотори  без глобални изменения. Проблемът се състои в това, че 2,0-литровият дизелов турбомотор е най-тежкият агрегат в гамата. Така че целесъобразността от монтирането му на достатъчно лекия компактен модел  остава под въпрос.

Ако конструкцията бъде одобрена, Golf GTD R ще получи 236 к. с. и въртящ момент 500 Нм. Същият мотор в новия Passat позволява на автомобила да достигне максимална скорост от 240 км/ч и да ускори от 0 до 100 км/ч за 6,1 секунди. По-лекият Golf със същия агрегат ще може да покрие упражнението до 100 км/ч за по-малко от 6 секунди.

Коментари
comments powered by Disqus