Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Paulin VR Concept: Шведска мечта

11.07.2007 13:07
Туит

Шведският производител на автомобили Paulin Motor Company показа своята фантазия за спортен автомобил от 2012 година. Двуместният автомобил вероятно ще окаже влияние върху сегмента на ексклузивните GT спортисти.

Начело на основаната през 2005 компания е Даниел Паулин, бивш служител от отдела по дизайн на Ford и отговорен за визията на Ford Focus C-Max, известния от големия екан Thunderbird Fab1, както и един концептуален Ford Focus версия седан.

С чертежа на VR Паулин и екипът му успяват да придат на този тип автомобили изтънчен и динамичен профил. Покривът на пространството за пътуващите се издига от каросерията като кабина на реактивен изтребител, а предницата заплашително се снижава близо до асфалта. Рязък преход оформя най-задната част на купето, която завършва с подвижно антикрило. За сметка на това калниците са получили плавни овални линии.

Три врати гарантират достъпа до оборудваната с най-същественото вътрешна част на автомобила. Челното стъкло, което образува единна цялост с покрива, се повдига и едва тогава могат да бъдат отворени нагоре двете врати. Инструментите върху арматурното табло са ограничени до волан, скоростен лост и дисплей за технически данни. Липсват дори външни огледала за задно виждане – тяхната функция се изпълнява от камери, чиято картина се пренася към централния дисплей.

Неясно остава какъв двигател ще задвижва бъдещият спортист. Според ръководителят на проекта Паулин обаче развитието е достигнало етап, на който се търсят партньори за съвместно реализиране на VR Concept.

 

Коментари
comments powered by Disqus