След като Кими Райконен преподписа с Ferrari, промените в пилотските линии на големите отбори са малко вероятни. Единствената въпросителна витае около световния шампион за 2009 г. Дженсън Бътън.
Айсмен бе ключът към отварянето на пазара за пилоти. Подновявайки договора си с Ferrari обаче, Райконен запази статуквото в големите отбори. Преди старта за Голямата награда на Италия Force India потвърди, че Нико Хюлкенберг остава поне до 2017 г. в тима, а Williams преподписа с Фелипе Маса и Валтери Ботас.
При Mercedes промени няма, тъй като и двамата състезатели предоговориха условията си още миналата година. След блестящото представяне на Даниил Квят в последните няколко състезания Кристиан Хорнър заяви, че и Red Bull не планира промени. Единствено в McLaren все още има вариант за пилотска смяна.
Фернандо Алонсо остава в Уокинг за втора поредна година, но при Дженсън Бътън ситуацията е далеч по-неясна. Третият пилот на McLaren Кевин Магнусен очаква своя шанс, след като бе принуден да пропусне сезон 2015 заради Бътън. Междувременно Щофел Вандоорн е феноменален в GP2 сериите и също е отлична опция за екипа на Рон Денис.
В Lotus също може да има промени, тъй като се очаква Renault да придобие мажоритарен дял в тима и да наложи своята политика. Ромен Грожан вероятно ще бъде запазен - французинът се представя отлично през настоящия сезон, а същевременно е спонсориран от Total, една от партньорските компании на Renault. Бъдещето на Пастор Малдонадо обаче е под въпрос заради множеството грешки на венецуелеца. Единственият шанс за него да остане в тима е Renault да приеме предстоящата година като преходна и да предпочете парите на PDSVA пред качествата на състезателя.
При малките тимове едва ли ще има някакви сътресения. Sauber бе един от първите екипи, които потвърдиха пилотската си линия за следващия сезон, а Marussia, ако оцелее, може би ще запази Уил Стивънс и Роберто Мери. При това положение единствено Haas остава врататата отворена за състезателите, които имат амбиции да карат във Формула 1 през 2016 година.