Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Печалбата на BMW се утрои за три месеца

05.05.2010 13:16
Туит
Печалбата на BMW се утрои за три месеца

Продажбите на баварската компания в Азия скачат с 56%.

Най-големият световен производител на луксозни автомобили BMW потвърди прогнозите за възстановянате на търсенето в премиум сегмента, като отчете над три пъти по-големи печалби за първото тримесечие на 2010 в сравнение с последното на 2009 година.

Приходите от продажби на мюнхенската корпорация за януари-март надхвърлят 12.4 млрд. евро, а нетната печалба е 324 млн. евро – горе-долу колкото за цялата минала година.

Най-сериозен принос за скока в печалбите има бумът в Азия, където продажбите на BMW само за три месеца са се увеличили с 56 на сто. Маржът на печалба за периода е доста нисък – 2.7% (сравнен със 7-те процента при конкурента Daimler), но анализаторите обясняват това с пускането на новата Серия 5 и свързаното с това поевтиняване на стария модел.

Новото поколение се радва на огромен интерес и рекордни поръчки, както потвърди главният изпълнителен директор Норберт Райтхофер, така че маржът вероятно ще се повиши значително още в отчета за второто тримесечие.

"Амбицията ни е да постигнем значително по-висока доходност през 2010 в сравнение с миналата година, с което ще направим и съществена стъпка към изпълнението на заложените за 2012 цели", коментира Райтхофер. Тези цели включват норма на печалба от порядъка на 8-10 на сто.

Коментари
comments powered by Disqus