Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Печелившата стратегия на Фетел е била плод на грешка

30.05.2011 15:51 2
2
2571888917
Туит

Босът на Red Bull Кристиан Хорнер призна, че стратегията, с която Себастиан Фетел спечели Гран при на Монако, е абсолютно случайна и е следствие от това, че световният шампион е получил грешните гуми при първото си, съответно и последно влизане в бокса.

Фетел водеше колоната в началото, като направи първото си спиране в 16-ата обиколка, за да следва стратегията на Дженсън Бътън (McLaren), който смени своите гуми един тур по-рано. Първоначално екипът на Red Bull е планирал втора серия със супер мекия комплект, но объркването в бокса при влизането на Фетел е причината той да получи мекия и да изкара с тях близо 60 обиколки.

„Имахме проблеми с комуникацията. Радиото не работеше“, коментира тим-шефът Кристиан Хорнер. „Планът ни беше и двамата пилоти да влязат в бокса през тази обиколка, но за съжаление радиото се развали и момчетата в гаража не получиха навреме информацията. Не бяха наясно какви гуми да сложат. В крайна сметка Себ получи меките, което не беше по план. Искахме да използваме опшън гумите, за да покрием стратегията на Дженсън, но в крайна сметка си казахме: „ОК, това не е чак такова бедствие и трябва да се справим!“. И след няколко наистина критични ситуации наистина се справихме.“

„Бяхме с по-твърдите гуми и трябваше да следим кога е най-добре да преминем отново към супер меките, за да се върнем в битката. Най-добрата възможност беше да останем максимално дълго с тях. По време на 20-ата обиколка ни се струваше прекалено агресивно да караме 60 тура с тях. Дженсън обаче направи задачата ни по-лесна, като избра по-меките на два пъти. Ето тогава възникна въпросът какво точно да правим. Стратегията беше рискована, но Фетел направи така, че тя да проработи. Той знаеше каква е ситуацията и кара така, че да пази своите гуми.“

„За мен това е едно наистина шампионско кране. Той издържа на напрежението, концентрира се изцяло и извади голям късмет с инцидента, който се случи пред него. Когато състезанието бе спряно, той получи нови супер меки гуми, но мисля, че и без тях щеше да спечели“, завършва Хорнер.

Коментари

martin
edva li...

Кирил
Повтаря се шампионата от 2009 г. Май крайният победител ще стане ясен още в Канада!

comments powered by Disqus