Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Петров ще смени шасито си за старта в Шанхай

14.04.2011 14:44
Туит

Виталий Петров ще използва в Китай шасито, с което завърши на трета позиция в Гран при на Австралия, след като това от надпреварата в Малайзия бе върнато в базата на Renault в Енстоун.

Петров се движеше на осма позиция две обиколки преди финала на малайзийската Гран при, когато изпусна своя автомобил при излизането от осми завой и полетя във въздуха заради една от неравностите в зоната за сигурност преди девети. Приземяването бе изключително тежко, като дори воланът се откачи от кормилния прът и остана в ръцете на руснака. Пораженията по R31 обаче са били далеч по-сериозни и шасито е било транспортирано до Енстоун, където трябва да бъде възстановено. Ето защо за предстоящата Гран при на Китай Петров ще кара първия произведен от французите автомобил, който завърши на трета позиция в Австралия.

„Имаше толкова много гума (парчетата каучук, които се отделят при износването на слика) извън състезателната линия, но и върху нея“, обяснява Петров причините за инцидента в Малайзия. „Сами видяхте по телевизията, че не съм отварял прекалено седми завой, дори не съм се докосвал до бордюрите, но върху гумите се залепиха каучуковите парчета и недозавиването стана по-осезаемо. После намалих и реших, че не трябва да отварям много завоя, тъй като е по-безопасно, а и не исках да унищожа предна лява гума. Прецених, че мога да се върна на пистата, въпреки че бях наясно за големия бордюр, но пък и не съм очаквал такъв скок.“

При подобни инциденти обикновено най-натоварената част от тялото е гръбнакът, но Петров признава, че не е почувствал никаква болка. „Бях единствено разочарован. Нищо не ме болеше, просто съжалявах. Не съм очаквал да полетя по този начин. Щастливец съм обаче, защото автомобилът продължи напред, а не наляво или надясно. В противен случай, особено ако бях завил надясно, ударът щеше да е два пъти по-силен.“

Коментари
comments powered by Disqus