Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 207 CC: Традицията продължава

11.12.2006 00:12
Туит

С модела 207 CC Peugeot представя кабриоверсията на своя представител в „малкия” клас. Премиерата на автомобила ще се състои на автосалона в Женева, а началото на продажбите е насрочено за началото на лятото на 2007 г.

По своите външни мерки, версията CC почти не се отличава от своите събратя с каросерия хечбек. Дължината е 4037 мм, широчината е 1750 мм, а междуосното разстояние е 2540 мм – тези габарити напълно се припокриват със стандартните варианти с три и пет врати. С височината си от 1397 милиметра обаче, CC mit е със 75 мм по-нисък от закритите си събратя. Наред с увеличаването на дължината с около 20 см в сравнение с предшественика, това е сред предпоставките за по-елегантна линия при CC. Дали и доколко по-хармоничната визия е факт, е въпрос на лична преценка...

Конфигурацията с 2+2 места, при която задните седалки са използваеми в общи линии само от деца и то за кратки разстояния, и съответно би трябвало да се възприемат по-скоро като разширение на багажното пространство, е съхранена. Отпаднали (за щастие...) за сметка на това са причудливите „дръжки” върху задния капак, а времето за отваряне и затваряне на напълно електрическия покрив е 25 секунди. Силно снижено е нивото на ролбарите зад седалките, които се издигат автоматично с 20 сантиметра само при непосредствена нужда.

При пазарния си старт 207 CC ще се предлага с гама от два бензинови и един дизелов двигател, като всички те са с работен обем 1,6 литра и се комбинират с ръчна трансмисия с пет степени. Базовият мотор е със мощност 120 к. с. и въртящ момент 160 Нм, като той може да се съчетае и с четиристепенен автоматик. Над него е позициониран турбовариантът със 150 к. с. и 240 Нм, дизелите са застъпени в лицето на  HDi-мотор със 109 к. с. и 240 Нм. Обемът на товарното пространство варира между 370 литра при затворен и 145 литра при отворен покрив

Коментари
comments powered by Disqus