Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 207 RC: Лъвчето освирепя

12.02.2007 11:02
Туит

В Женева Peugeot за пръв път ще покажат серийната версия на 207 RC със 175 к. с. – топмоделът на серията 207. макар да няма амбицията да представлява хомологационна версия на рали-автомобилите от световния рали-шампионат на същата марка, компактният спортист определено има какво да покаже.

Тривратият автомобил се задвижва от 1,6-литров THP-двигател (от Turbo High Pressure) с директно впръскване на горивото в цилиндрите. Разработеният в сътрудничество с BMW мотор е снабден с модерна система за принудително пълнене, благодарение на която трябва да се постига комбинация от мощна тяга и сравнително нисък разход на гориво. Максималният въртящ момент от 240 Нм остава константа в невероятния диапазон от 1400 до 4500 об./мин, като при рязко ускорение за кратко може да достига дори до 260 Нм.

От 0 до 100 км/ч за 7,1 секунди

Двигателят се комбинира с петстепенна механична трансмисия, като времето за ускоряване от място до 100 километра в час е 7,1 секунди, а максималната скорост е 220 км/ч. Според твърденията на Peugeot, 1,6-литровият мотор изразходва едва 7,2 литра на 100 километра при смесен цикъл на шофиране.

Във визуално отношение малкият атлет чувствително се разграничава от останалите си събратя от серията 207. Погледът мигновено попада върху масивния заден спойлер и върхо хромирания сдвоен накрайник на изпускателната система. Леки промени са претърпели и светлините, които са получили нови рефлектори, както и покритите с хром външни огледала. Спортната визия се завършва от агресивната предна броня и 17-цоловите колела с нов деветлъчев дизайн. Стегнатата настройка на окачването и преработените електронни системи за сигурност обещават динамично поведение на пътя.

Интериорът изоболства от алуминий и кожа

В кокпита водачът може да оцени по достойнство тапицираните с естествена кожа спортни седалки, както и обрамчените с хром приборни уреди. Спортният дух се подчертава от светлите кантове, които могат да се видят дори по външния ръб на подовите постелки.

Индивидуалността на водача може да бъде още по-ярко изразена и чрез шестте специално подбрани разцветки на лаковото покритие, напомнящи за автомобилните спортове. Цените на компактния спортист ще бъдат назовани съвсем скоро, а началото на продажбите е насрочено за месец март.

Коментари
comments powered by Disqus