Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 208 GTi Concept: Ново начало

17.02.2012 14:32
Туит

Peugeot 208 GTi наистина ще дебютира на автосалона в Женева, макар и като концептуален модел. Все още няма официално потвърждение за това дали той ще се превърне в сериен продукт, но се очаква това да се случи още в края на настоящата година.

Един от най-емблематичните автомобили в историята на френската марка е 205 GTI. Неговият успех, както и добрите пазарни резултати на Citroen DS3, са причината от Peugeot да поискат новият 208 да се сдобие със спортна версия. Тя ще получи най-добрия за целта двигател, с който в момента Peugeot разполага – 1,6-литровия четирицилиндров мотор с принудително пълнене на BMW и PSA, доказал своя потенциал при MINI JCW, Citroen DS3 Racing и Peugeot RCZ.

Максималната му мощност в тази версия е 200 к.с., което в комбинация с шестстепенната механична трансмисия позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 7 секунди. Подобна динамика, естествено, налага и корекции в окачването и спирачната система. Специално последната е получила 302-милиметрови дискове за предната ос и 249-милиметрови за задната. Същевременно следата е увеличена с 36 мм.

Дизайнът на радиаторната решетка, множеството хромирани елементи и допълнителният аеродинамичен пакет също са част от оборудването на малкия спортист. В салона пък впечатление правят тапицираните с кожа напа седалки и с алкантара табло, спортният волан, както и червените акценти около контролните уреди, информационно-навигационната система и въздуховодите.

Peugeot 208 GTi Concept ще дебютира официално в Женева идния месец, като тогава се очаква и официалното потвърждение относно серийното му производство.

Коментари
comments powered by Disqus