Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 208 GTi: Дали митът се завръща?

16.02.2012 14:08
Туит

Peugeot публикува първия тийзър на 208 GTi, който трябва да дебютира на автомобилния салон в Женева идния месец.

Един от най-емблематичните автомобили в историята на френската марка е 205 GTI. Неговият успех, както и добрите пазарни резултати на Citroen DS3, са причината от Peugeot да поискат новият 208 да се сдобие със спортна версия. По всяка вероятност тя ще получи най-добрия за целта двигател, с който в момента Peugeot разполага – 1,6-литровият четирицилиндров мотор с принудително пълнене на BMW и PSA, който работи под капака на MINI JCW и Citroen DS3 Racing.

На този етап няма никаква официална информация за модела, но снимката, която се появи във Facebook страницата на французите със заглавие „Дали митът се завръща?”, свидетелства за намеренията на Peugeot отново да включи в портфолиото си истински спортен модел. Не е случайно и това, че най-продаваният рали автомобил на Peugeot Sport - 207 S2000, ще бъде заменен догодина от 208 R4T.

Според първоначалните планове 208 GTi или RC (все още не е ясно какво ще е точното име на спортната модификация) ще ускорява от 0 до 100 км/ч приблизително за 7 секунди, а максималната му скорост ще надхвърля 220 км/ч. По тези показатели новият модел ще бъде пряк конкурент на извоювалия вече добри позиции на европейския пазар Clio Renaultsport.

Естествено, не само силовият тракт, но и окачването, спирачната система и колелата на Peugeot 208 GTi ще се различават от стандартните. Дизайнът на радиаторната решетка и допълнителният аеродинамичен пакет също ще са част от оборудването на малкия спортист.

Коментари
comments powered by Disqus