Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 208: Очаквайте на 2 ноември

31.10.2011 10:37
Туит

Peugeot публикува първия видеотийзър за новия 208. Премиерата му е насрочена за 2 ноември.

За съжаление в този клип няма никаква съществена информация за модела. Единственото, което можем да разбере за него, е, че е „напълно нов”, „усъвършенстван”, „в крак с времето”, „класен и ефикасен” и прочие определения, които всеки един производител би приписал на новия си продукт.

 

 

Във визуално отношение 208 ще следва решенията, заложени при 508, което означава, че най-накрая французите могат да се откажат от огромната радиаторна решетка. Главният дизайнер на модела е Жан-Пиер Плуе, който бе трансфериран от Citroen в Peugeot, за да замести Жером Галикс и да подчертае различията между двете марки.

Бензинови и дизелови високоефективни мотори с намален работен обем и принудително пълнене ще работят под капака на 208. Серийното моделът ще се предлага със старт/стоп, за да могат французите да посрещнат новите екологични изискваня. По-късно се очаква и появата на спортната RC версия.

 

Коментари
comments powered by Disqus