Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 208 R2: Започваме!

07.05.2012 16:48
Туит

Peugeot представи първата състезателна версия на своя сериен модел 208. Тя е R2 спецификация и ще дебютира на рали „Корсика” този уикенд като „нула”.

208 R2 е „идеалният избор за тези, които сега започват с рали спорта или просто искат да се отдадат на своята страст”, гласи официалното съобщение на французите. И това е напълно вярно, тъй като R2 е базовата спецификация, която не се различава драстично спрямо серийния модел. Двигателят е 1,6-литровият със 185 к.с. и 190 Нм, но е комбиниран с петстепенна секвенциална кутия, която се контролира директно от волана благодарение на система, сходна с тази на 207 S2000.

Регулируемото окачване е на Öhlins, спирачките – на Alcon, а спортните седалки – на Sparco. Към тях екипът на Peugeot Sport е добавил задължителните ролкейдж и противопожарна система. Стандартната кормилна уредба с електрически усилвател пък е заменена с хидравлична, при която предавателното съотношение е увеличено драстично.

Китът за 208 R2, включително и двигателя, струва 37 500 евро и за двете спецификации (асфалт и макадам). Целият автомобил може да се поръча за 57 500 евро.

В официалното съобщение за 208 R2 от Peugeot уточняват, че до края на годината ще се появят и другите две състезателни версии – пистовата и R5, която трябва да замени 207 S2000. Специално последната ще дебютира през септември.

Коментари
comments powered by Disqus