Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 208 RC: В бъдеще време

27.10.2011 13:38
Туит

Peugeot ще възроди спортната си линия успоредно с появата на новия 208. На този етап информацията не е официална, но британските медии са категорични в истинността на твърденията си.

Един от най-емблематичните автомобили в историята на френската марка е 205 GTI. Неговият успех, както и добрите пазарни резултати на Citroen DS3, са причината от Peugeot да поискат новият 208 да се сдобие със спортна версия. По всяка вероятност тя ще бъде именована RC, а не GTI, но пък ще получи най-добрия за целта двигател, с който в момента Peugeot разполага – 1,6-литровият четирицилиндров мотор с принудително пълнене на BMW и PSA, който работи под капака на MINI JCW и Citroen DS3 Racing.

Според първоначалните планове на Peugeot 208 RC ще ускорява от 0 до 100 км/ч приблизително за 7 секунди, а максималната му скорост ще надхвърля 220 км/ч. По тези показатели новият модел ще бъде пряк конкурент на извоювалия вече добри позиции на френския пазар Clio Renaultsport.

Естествено, не само силовият тракт, но и окачването, спирачната система и колелата на Peugeot 208 RC ще се различават от стандартните. Дизайнът на радиаторната решетка и допълнителният аеродинамичен пакет също ще са част от оборудването на малкия спортист.

Коментари
comments powered by Disqus