Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 208 със задвижваща система Hybrid Air

10.09.2014 10:19
Туит

Тежи само 820 кг благодарение на широко използване на карбон и алуминий

Peugeot подготви хибридна версия на хечбека 208. Концептът под името 208 Hybrid Air 2L ще бъде представен на автосалона в Париж. Автомобилът не използва стандартна бензиново-електрическа технология, той съчетава двигател с вътрешно горене и хидравличен мотор, работещ със сгъстен въздух.

Освен това новият хибрид притежава система за съхраняване на енергията. Автомобилът запазва енергията при спирачното усилие.

За основа е била използвана версията Peugeot 208 с 1,2-литров мотор с  82 конски сили. Благодарение на хидравличния мотор разходът на гориво е значително намален, още един плюс на по-евтината задвижваща система в сравнение с традиционните бензиново-електрически хибриди.

Французите не за първи път се опитват да превърнат компактния хечбек Peugeot 208 в хибрид. Първият опит бе концептът Peugeot 208 Hybrid FE, който дебютира през март в Женева. Сега на своя територия, през октомври, са подготвили демонстрационен модел 208 Hybrid Air 2L, който се отличава сериозно от предшественика.

Огледалата за задно виждане са сменени с камери. Прототипът е „обут” с гуми с нисък коефициент на съпротивление при въртене.

Новият автомобил е отговорът на Peugeot на поставената от френското  правителство задача: създаване на кола с разход на гориво не повече от 2 л/100 км.

Новата версия версия на Peugeot 208 е по-лека от предишната. Масата е само 820 кг. Такива резултати са постигнати благодарение на широкото използване в конструкцията на автомобила карбон и алуминий.
Ако все пак бъде дадена зелена светлина пред прототипа, серийната версия ще се появи не по-рано от 2016 г.

Коментари
comments powered by Disqus