Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 208 VTi 82

20.10.2012 14:20
Туит

Peugeot 208 има за цел да се доближи до успехите на своите предшественици 205 и 206. Новият 1,2-литров бензинов мотор с три цилиндъра се доказва като отлично решение за градско шофиране.

208 е призван да върне изгубените позиции на марката – това е автомобил от малкия клас, който отново е действително малък (дължината на каросерията е намалена със седем сантиметра спрямо предишното поколение), отново е лек (теглото е намалено със 100 килограма), и не струва твърде скъпо (цените започват от 20 381 лв.). И да не забравим най-важното: 208 вече не изглежда намръщен, а има приветлива и симпатична физиономия. Недостатъкът на този стилистичен обрат е фактът, че при първата си среща с 208 човек трябва да се вгледа доста внимателно, докато го разпознае като представител на марката Peugeot.

Интериорът бележи видим качествен скок спрямо 207. Таблото не е излишно масивно, централната конзола не опира в коленете, подлакътникът може да се сгъва, вътрешното пространство този път е оползотворено наистина интелигентно. Сред отличителните белези на 208 е модерната инфо-развлекателна система с чувствителен на допир екран и интуитивно управление.

Боравенето с функциите на автомобила е максимално опростено, бордовият компютър с цветен дисплей може да показва разнообразна информация за състоянието на автомобила. Единствената особеност е, че контролните прибори са разположени високо на арматурното табло и поради това погледът на водача трябва да минава над, а не през волана. Според теорията на французите, това трябва да подпомага водача да не отклонява очите си от пътя.

По-мощното от двете предлагани изпълнения на новия бензинов трицилиндров мотор на Peugeot генерира мощност от 82 к.с. Агрегатът е радващо пъргав в градското движение, набира обороти с лекота и въпреки характерния си неравномерен трицилиндров звук не е твърде шумен. В обичайните за градския трафик условия разходът му не е особено близък да посочените от производителя официални стойности и се задържа в типичните за класа рамки, но при подчертано икономичен стил на шофиране действително успява да постигне респектиращи стойности за консумация - по време на теста дори успяхме да достигнем резултат от 3,3 литра на сто километра (на подходяща отсечка, разбира се), което е почти сензационно за бензинов автомобил.

Текст: Божан Бошнаков

Коментари
comments powered by Disqus