Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 3008 Hybrid4: Нафта и ток

24.08.2010 14:42
Туит

Peugeot представи първия пълен сериен дизелов хибрид. 3008 Hybrid4 комбиниран двулитров дизелов двигател и електромотор.

Хибридната система на 3008 Hybrid4 е добре позната от предходните модели на френската компания и на "братската" Citroen – двигателят с вътрешно горене задвижва предните колела, а електромоторът отговаря единствено за задния мост, като по този начин не само намалява нивата на вредни емисии, но и симулира двойно предаване.

В случая обаче класическият агрегат не е бензинов, а дизелов HDi с два литра работен обем и старт-стоп. Максималната му мощност е 163 к.с., като електромоторът на Bosch добавя към тях още 37, което прави крайната цифра 200. Максималният въртящ момент на цялата система е 500 Нм и въпреки това разходът остава в рамките на 3,8 литра, докато емисиите CO2 са ограничени на 99 г/км.

Hybrid4 системата има четири режима на работа – Auto за оптимален режим на шофиране с акцент върху ниския разход, Sport за по-добра динамика, 4WD за максимална сигурност и висока проходимост и ZEV за градски условия, когато изцяло електрическият режим е от най-голямо значение. За отличната динамика и ниския разход се грижи още шестстепенната секвенциална кутия.

Никел-металхидридните батерии, производство на Sanyo, са разположени под пода на багажника, близо до електромотора, и намаляват само с 15 литра обема на товарния отсек. Вероятно разположението на хибридната система е и причината французите да заменят стандартното за модела окачване с торсионна греда отзад с многораменно.

По отношение на визията 3008 Hybrid4 не се различава съществено от стандартния модел, като характерните му белези са двуцветният заден спойлер и LED дневните светлини. В салона ще откриете седеминчов цветен дисплей, който дава информация за моментния заряд на батериите и статуса на цялата хибридна система.

3008 Hybrid4 ще се произвежда във Франция и ще се появи на европейския пазар през пролетта на 2011 г.

Коментари
comments powered by Disqus