Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 3008 HYbrid4: Още по-еко

13.09.2012 10:29
Туит

Емисиите CO2 на хибридния 3008 ще бъдат ограничени до 91 г/км, а средният разход – свален до 3,5 литра благодарение на последните обновления в силовия тракт, направени от инженерния екип на французите.

3008 HYbrid4 бе лансиран като първия дизелов сериен хибрид въобще и това е самата истина, макар че малко известен факт е, че хибридната му система е дело на Bosch, а не на Peugeot. При всеки случай обаче резултатът от съвместната работа на двете компании е повече от забележителен, а същевременно и продължава да се подобрява.

След последните корекции в работните режими на двигателя, оптимизирането на процеса на рекупериране на енергията при спиране и усъвършенстваното управление на пакета батерии ефективността на силовия тракт е подобрена съществено. Средният разход е сведен до 3,5 литра (за версията с гуми с ниско съпротивление на търкаляне) при 3,8 за предишната спецификация, а емисиите CO2 – до 91 г/км при 99 преди.

Цялостната конфигурация на силовия тракт остава непроменена, което означава, че двулитровият HDi (163 к.с.) продължава да отговаря за задвижването на предните колела, докато електродвигателят (37 к.с.) на задната ос формира двойното предаване.

Коментари
comments powered by Disqus