Емисиите CO2 на хибридния 3008 ще бъдат ограничени до 91 г/км, а средният разход – свален до 3,5 литра благодарение на последните обновления в силовия тракт, направени от инженерния екип на французите.
3008 HYbrid4 бе лансиран като първия дизелов сериен хибрид въобще и това е самата истина, макар че малко известен факт е, че хибридната му система е дело на Bosch, а не на Peugeot. При всеки случай обаче резултатът от съвместната работа на двете компании е повече от забележителен, а същевременно и продължава да се подобрява.
След последните корекции в работните режими на двигателя, оптимизирането на процеса на рекупериране на енергията при спиране и усъвършенстваното управление на пакета батерии ефективността на силовия тракт е подобрена съществено. Средният разход е сведен до 3,5 литра (за версията с гуми с ниско съпротивление на търкаляне) при 3,8 за предишната спецификация, а емисиите CO2 – до 91 г/км при 99 преди.
Цялостната конфигурация на силовия тракт остава непроменена, което означава, че двулитровият HDi (163 к.с.) продължава да отговаря за задвижването на предните колела, докато електродвигателят (37 к.с.) на задната ос формира двойното предаване.