Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 3008: Mixer

14.01.2009 21:35 25
25
2571838436
Туит

Новият 3008 обединява някои от типичните черти на SUV, миниван и лимузина от компактния клас.

Френският еднообемен автомобил е дълъг 4,37 метра и широк 1,84 м. Характерни за него са обширното предно стъкло, както и особено късите надвеси. С многото си бутони и регулатори арматурното табло напомня за кокпита на самолет.

Максималният обем на товарния отсек e 1241 литра, но тук не влизат множеството допълнителни ниши, тайници и отделения за дреболии. Багажникът е на два етажа, а задната врата е двукомпонентна. В Peugeot 3008 се предлага и опционален панорамен покрив с площ от 1,6 кв. м.

Технически новости в модела са head-up дисплейът, базираният на радарни лъчи темпомат и помощта за потегляне по наклон. Системата против буксуване, наречена Grip Control, подпомага предните колела върху хлъзгава настилка. Програмата за стабилност пък предлага четири режима на работа: стандартен, "сняг", "офроуд", "пясък" плюс ръчно изключване.

Французите предлагат 3008 с избор от два бензина (120-150 к. с.) и три дизела (110-163 к. с.), като през есента на настоящата година се очаква и следващ бензинов мотор, развиващ 156 "коня". Разходът на най-икономичния двигател отчита 4,9 литра дизел на 100 км, за което допринася ниският Cw-коефициент от 0,296.

За 2011 година е обявен хибридният вариант на 3008, който ще бъде и първият хибрид на френската марка въобще. Той ще разчита на дизел (163 к. с.) и електромотор (37 к. с.), задвижващи отново предните колела. От Peugeot обещават разходът на тази версия да не надхвърля 4,1 литра нафта (109 г CO2).

Коментари

Silver Lion
Тури Споиулери на Гоуфа и газ до Пеуник и обуатно през Околовръстното,да живее Фолксщайген,френските коли са гадни,само Ауди VW и BMW.Фолксваген с дизайн на кащон и ,,много,, здрав на сервиз се ходи на 17 години един път и то само за да си купиш нови ,,Споиулери Хахахахаха

пепе
Даммм, голяма работа нямало клиренс, двойно предаване мултипликатор нали гейовете го харесват. СУВ не е автомобил наподобяващ зафира може да мине за ван но джип. Требе да си голямммм ..... за да кажеш че това нещо е СУВ. Даже и идея за офроуд не е загатната ну разбирачите го оценихте на сув бравоооо на децата. Те знаят тигуан е грозен значи не е сув браво, браво. щом това е най-важното. Явно или сте много грозен или сте домакиня хахаха

tisho
даммм,красивото пежо боде в очите феновете на прекрасното и ултра-хипер-мега-гига красиво фау-ве тигуан :D :D :D

До хахахо
Дори 2-ро класник може да пише на кирилица. А първокласник може да разкрие теорията на конспирацията спрямо френските автомобили и "пристрастните" немски списания.

hahaha
Neznam dali nemskite koli sa s takowa prewuzhodstwo pred frenskite,no towa spisanie i 3toklasnik bi razbral kolko e pristrastno

До Batj
Ако за един джип най-важното е да е красив този се класира на последните места. По старите голфове са с по спортно окачване по съвремените са по меки и даже се регулира твърдоста. Пасаторите винаги са возили значително комфортно. Явно бат г никога не се е возил на пасат но има мнение как той вози. Зъбите в дупките незнам дали ще си строшим но със френския миксер по българските пътища ще си трошиш главата, защо си взел този разпадащ се бо..к

Джипара ама друг път
Освен, че е с предно предаване като гледам клиренса не е кой знае какъв, а за мултипликатор и дума няма да обеля. Ще кажете, че е градски джип. Добре Тигуан е по- висок с хубав клиренс има мултипликатор и има блокаж. Както Тигуан полза базата на голф този миксер е на основата на 307. 307 както знаете колеги е един сладолед топящ се на слънцето и крепко здраве по улиците. Големият джип 4007 ползващ базата на Outlander е значително по-добър в качествено естество. Но защо ще си го вземете ако струва повече от самото мицубиши?

bat_J
Колата ще изглежда на живо много по добре отколкото на снимките. Като излезе по магазинте пак ще говорим. До тогава караите голфове и пасатори помпа диуза и си чупете зъбите по дупките

SUV
Da ne se okazhe 4e ne e nqkoq a nqkoi. hahaha Ne stiga 4e e frensko ami go vodat za suv s predno predavane prili4a6 na bani4arka.

Батето
Тишо, сори, ама ако според теб най-важното в една кола е дали ще те загледат, ми значи правилната кола за теб трябва да е именно тунингован пернишки ГоУф с ауспуси с диаметъра на тръби от трансконтинентален газопровод. А и замислял ли си се ако приемем че някоя се обръща след 3008, дали не е просто защото изглежда абсурдно? :)

tisho
това "отвратително" пежо ще се пазарува яко,хората ще си го карат с кеф и ще ми се радват,а тези който го нямат ще се обръщат след него по улиците.Това е положението.Знам,че не ви е гръ..ете от яд! По железния голф от шведска стомана нераждавейка никой няма да се загледа :)

SUV
tova e samo s predno predavane i e suv???? ferrari li e nai velikata kola???? Bozhe kolko mnogo muka ima po toq svqt bozhe. Ako govori6 za sportni avtomobili porsche imat poveche pobedi v sustezaniq i e nai zelanata marka avtomobil. Ako govorim za luks markata e S klasa. Za golf klasa e golf. Tozi frenski mikser go predlagam na nqkoq debela gotva4ka s muj rabote6t v serviz

Gold
лайън се объркал нещо кашон е т'ва тука подобие на кола ако си имал некога пежо трябва да знаеш че тях ги правят от пластмаса vw, audi, bmw и benz с пласмасови калници и капаци нема мой човек, немските коли са железни просто където правят спагети и ми..ети не могат да правят коли

Батето
Пак се изказа неподготвен - кой точно си ти за да казваш коя е "най-великата автомобилна фирма", и то не според теб, а по принцип? И я помисли малко, ако можеш - вмомента Пежо какво общо имат с Пининфарина? Правилно - нищичко. Те затова и от елегантен и изчистен дизайн минаха на безумна стилистика, която се конкурира може би само със Санг-Йонг...

Silver Lion
Всички които карат кашончета със име Голф,много поздрави от мен и не забравяйте дизайна на Peugeot и CItroen ot 60-те години е дело на Pininfarina a драги Голфисти,Аудисти,беемвисти мерцедесисти както знаете най великата кола на света Ferrari e със дизайн на Pininfarina,така,че много Ви здраве и по леко по Околовръсното като се състезавате :-)))

красавецът
да нее конкурс за красота, че спорите дали е красиво или не. Важното е че е френско и ако обичате сервизите значи французойката е ваша.

Батето
Много е красиво. Като Москвич 2140Д с тунинг.

Silver Lion
Красиво е

sollexauto
vie kakvi koli karate :-D

Боро
Да бе, да, не е грозно. И един мармот завива шоколад в станиол :p

коко
не е грозно, само предницата му е грозна :-(|)

BAT_J
Поредното ново грозно Пежо. Жалко 5-6 години все още имаха красиви и елегантни модели.

Боро
Е те тук вече така се изложиха, че повече няма накъде!

дано
дано ситроен искарат нещо подобно, но с по-приятен дизайн

anonimen
Много е грозно! Тоя път французите здраво се изложиха! :o

comments powered by Disqus