Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 3008: Семейният автомобил на L'argus de l'automobile

22.01.2010 12:26
Туит

3008 получи наградата на френското седмично автомобилно списание L'argus de l'automobile в категорията семейни автомобили. Това е поредното признание на пресата за кросоувърът на компанията.

Peugeot 3008 бе отличен заради съотношението качество/експлоатационна цена, която включва покупната цена, експлоатационните разходи и остатъчната стойност за 36 месеца и 60 000 км.

Първият от двата компактни модела, лансирани от Peugeot през 2009, постигна голям успех с 59 000 продажби за 8 месеца. Този резултат е с 30% по-висок от най-оптимистичните прогнози на марката. Успехът дори наложи създаване на трети производствен екип в завода в Сошо.

С 3008 и по-късно с 5008 Peugeot разшири гамата си в сегмента М1, което й позволява да покрие вече 90% от този пазар (75% преди).

Трофеят на L'argus de l'automobile допълва колекцията от награди на 3008, сред които What Car? Car of the year във Великобритания, Firmenauto в Германия и AutoEuropa в Италия. Медийният успех бе потвърден и от проучване, проведено във Франция, според което 3008 е първи сред автомобилите с най-голямо медийно отразяване в страната през 2009.

 

Коментари
comments powered by Disqus