Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 301: Втора класа

28.05.2012 13:33
Туит

Peugeot публикува първите официални снимки и технически характеристики на новия 301. Компактният седан, който ще бъде предназначен специално за развиващите се пазари, ще дебютира в Париж тази есен.

Peugeot 301 е дълъг 4440 см и разполага с багажно отделение, чиито обем е цели 506 литра. Това го прави изключително атрактивен за пазари като Русия и Туция, където този тип седани са на почит. Именно там и в страните от Източна Европа, Близкия Изток, Африка и Латинска Америка ще се търсят най-големите печалби от 301, чиито продажби започват на 1 ноември.

Както може сами да предположите с оглед на целевата група клиенти, гамата двигатели на 301 не е особено впечатляваща и включва 1,2-литровия VTi (71 к.с.) с механична или автоматизирана трансмисия, 1,6-литровия HDI (92 к.с.) с механична трансмисия и 1,6-литровия VTi (115 к.с.) с механична или автоматична трансмисия.

Peugeot 301 е първият модел, който е съобразен с новата система за обозначение на французите. Първата цифра ще продължи да маркира сегмента, вторият код (съответно 0 или 00) ще определя типа на каросерията, а последната цифра – дали става дума за бюджетен модел (1) или такъв, който е предназначен за вече развитите пазари (8).

Коментари
comments powered by Disqus