Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 307 WRC за Солберг?

08.05.2009 10:58
Туит

По всяка вероятност норвежецът няма да кара своя Citroen Xsara WRC в Италия, която ще бъде домакин на следващия кръг от Световния рали шампионат.

Солберг ще търси кит от 2006 г. за своя Citroen Xsara WRC, чието шаси е произведено през 2001, а последната му модификация датира от сезон 2005. Ако бившият световен шампион не получи нужните части, е много вероятно да замени настоящия си автомобил с Peugeot 307 WRC .

„Имам нужда от малко помощ”, коментира Солберг за официалния сайт на световния шампионат. „Някои от времената, както и спечеленият подиум надхвърлиха много очакванията ми към този автомобил, но целите ми вече са по-високи. Ако получа частите за Xsara 2006, ще имам много по-големи шансове за предстоящите летни състезания.”

“Трябва ми по-голям радиатор, междинен охладител, смукателни колектори, въобще всичко необходимо, за да подобрим ефективността на охлаждането и да повишим мощността. В Португалия забелязах, че когато двигателят достигне определена температура, мощността започва да пада. Искам да се боря за подиума, искам да се боря с пилотите на Ford. Ако не направим нужните промени по автомобила, това няма как да се случи.”

Солберг допълва, че с интерес следи работата на частните отбори по друг един ветеран - Peugeot 307 WRC. Миналата година Дани Снобек спечели титлата във френския шампионат именно с такъв автомобил.

„Автомобилът на Peugeot има много здрав двигател”, обяснява бившият заводски пилот на Subaru. “Мисля, че с негова помощ мога да им се противопоставя (на пилотите на Ford). А останалото – разпределението на теглото, амортисьорите и т.н., винаги са функционирали на ниво. Това е добър автомобил. Засега няма нищо конкретно, но не го изключвам като възможност.”

Коментари
comments powered by Disqus