Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 308: Ефективен подход

08.02.2011 10:34 4
4
2571886789
Туит

Peugeot ще използва автомобилния салон в Женева, за да представи фейслифта на 308. Благодарение на микрохибридната система на PSA емисиите CO2 на модела са намалени до 98 г/км при 1.6 e-HDi FAP 112.

Обновеният 308 отново ще се предлага с три варианта на каросерията – хечбек, купе-кабриолет и комби. Нивата на оборудване стандартно са четири - Access, SR, Active и Allure, но върховият хечбек и CC THP 200 ще се отличават по GT окомплектовката.

Визуалните промени определено не са впечатляващи и се ограничават до новите LED челни светлини и габарити, модифицираната радиаторна решетка и 16-цоловите колела, обути в гуми с ниско съпротивление на търкаляне. В списъка със стандартното оборудване пък ще откриете климатик, ESP, ABS, система за разпределяне на спирачното усилие, предни и задни електрически прозорци, централно заключване и шест въздушни възглавници.

От Peugeot са фокусирали обаче огромна част от усилията си при модификацията на 308 в посока на повишаване на ефективността. Първата крачка е намаленото средно с 25 кг тегло. Втората засяга подобрената аеродинамика, която при „най-зелената“ версия достига рекордните за сегмента 0,28 Cx. А третата, естествено, е свързана с оптимизирането на силовия тракт.

Първоначално 308 ще се предлага с четири бензинови (1.4 VTi 98, 1.6 VTi 120, 1.6 THP 156 и 1.6 THP 200) и четири дизелови мотора (1.6 HDi FAP 92, 1.6 e-HDi FAP 112, 2.0 HDi FAP 150 и 2.0 HDi FAP 163). Скоростните кутии са пет или шестстепенни механични, но сред списъка от опциите попадат и шестстепенния автоматик, както и електронно контролираната механична трансмисия на французите.

Фейслифтът на 308 ще дебютира на автосалона в Женева. Продажбите му би трябвало да започнат през май.

Коментари

Анонимен
Дори старите аудита не правеха толкова нескопосан интериор.

ало ало
не само арматурното табло колега дизайна на волана и дръжките на вратите верно от вътре е като старо Ауди само емблемата на волана са сменили :) :) :)

Жаме
Така изглежда, таблото е взето направо от старото А4 кабриолет, но дизайна си е същия кич, пластмасовите калници, евтините материали и некачествена изработка го правят непривлекателно за разумния купувач!

Рьоне
Тия най-накрая май са почнали да си пият хапчетата... ама имат нужда от още.

comments powered by Disqus