Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 308 GTi: Джогинг

21.05.2010 10:10 3
3
2571874210
Туит

Peugeot представи върховата версия на 308. Добре познатият 1,6-литров THP с 200 к.с. ще работи под капака на спортиста.

Peugeot 308 GTi ще получи същия 1,6-литров THP, който използва купето RCZ. Двигателят е съвместна разработка на PSA Peugeot Citroen и BMW и в тази си версия генерира 200 к.с., с което 308 GTi застава редом до Golf GTI (211 к.с.). Французите обаче са далеч от постиженията на двулитровите Golf R (270 к.с.) и Seat Leon Cupra R (265 к.с.) на групата VW.

Благодарение на двуструйния компресор (1,3 бара), обновената система за директно впръскване на горивото (120 бара) и VTi технологията за променливо газоразпределение тягата на 1,6-литровия THP достига 275 Нм в диапазона от 1700 до 4500 об./мин. Когато е оборудван с шестстепенна механична трансмисия, Peugeot 308 GTi ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,7 секунди при среден разход на гориво от 6,9 литра за 100 км проберг (159 г/км CO2).

Явно французите не са останали очаровани от звука на 1,6-литровия турбиниран двигател, защото специално за 308 GTi той ще бъде оборудван със система, която регулира тембъра му. Сред останалите промени впечатление прави спортното окачване. Част от елементите за макферсоните отпред са заимствани от платформата на 407, амортисьорите са с 22-милиметрови стебла (20 стандартно), а настройките на задната торсионна греда са променени.

Стандартни за Peugeot 308 GTi са 18-цоловите алуминиеви колела с гуми 225/40, новият заден спойлер, дифузорът, решен в черното лаково покритие Perla Nera, двата накрайника на изпускателната система от неръждаема стомана, панелът под предната броня, заимстван от 308 CC и GTi емблемите. В интериора на 308 GTi ще ви посрещнат спортен волан, тапициран с кожа, алуминиеви педали и топка на скоростния лост, черен пиано лак за централната конзола и арматурното табло и бели контролни уреди.

Продажбите на 308 GTi стартират през юни. Базовата цена е 26 900 евро.

Коментари

Anti VW
Всички деривати на Гоуф пак са по добри...естествено в този сайт по дибра кола от голфа и нейните грозновати подобия няма и забележете дериватът Сеат Леон Купра е ,,само,, с 5 конски сили по маломощен от всесилния си господар и учител негово прежъзходителство VW Гоуф

анонимен
Опа, дизелово...

анонимен
А кога ще направят дизолово GTI?

comments powered by Disqus