Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 308: Мисионерът

28.05.2007 15:05
Туит

Peugeot навлиза в нов етап от присъствието си в компактния клас. Наследникът на 307 носи означението 308 и има нелеката мисия да се изправи срещу VW Golf и останалите водещи модели в категорията. Френският модел ще отпразнува своята премиера на изложението IAA през месец септември тази година.

Отначало 308 ще дебютира в модификация хечбек, на по-късен етап гамата ще бъде разширена от комби с означение SW и следващото издание на кабриото с твърд сгъващ се покрив CC.

Първите официални фотографии на 308 показват, че автомобилът продължава линията, започната от 207, и носи типичната за марката огромна предрадиаторна решетка с масивна напречна лайстна в горния край. Също както и при 207, предните светлини са щедро оразмерени, с бадемовидна форма и силно изтеглени нагоре и назад. Страничният силует е динамичен и се издига назад. Задницата на 308 показва ясно изразени „рамена” и интегриран в бронята декоративен дифузьор.

Като опция ще се предлага панорамен стъклен покрив. Под предния капак се очакват разработените в сътрудничество с BMW бензинови четирицилиндрови двигатели. Става дума за познатия вече 1,6-литров агрегат със 120 к. с., който във версиите с турбокомпресор развива 150 или дори 175 конски сили. По-нататък се очаква и върхов спортен вариант RC с работен обем два литра и мощност от порядъка на 220 к. с.

Дизеловите двигатели в гамата на 308 ще са част от фирмената серия HDI, като спектърът им ще се простира от 1,6-литров вариант с 90 или 110 к. с., през двулитров агрегат със 136 к. с. и ще завършва с 2,2-литров мотор със 170 к. с. Според сегашната информация, 308 би трябвало да влезе в продажба около края на тази година.

Коментари
comments powered by Disqus