Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 308 RC Z: Tete-a-tete

31.07.2007 10:07
Туит

По време на автомобилния салон във Франкфурт през септември тази година Peugeot ще покаже своя Concept Car 308 RC Z, който използва платформата на новия модел 308 и очевидно се ориентира към неговата дизайнерска линия. Целта на французите е да превърнат спортното купе в лек, ефективен и екологичен автомобил, който с поведението си на пътя предизвиква силни емоции.

1,6-литров THP мотор с директно впръскване и турбокомпресор twin scroll задвижва 308 RC Z и му дава въртящ момент от 280 Нм (300 Нм при включена функция за временно увеличение на мощността overboost) и мощност от 218 к. с. Предавателната кутия е механична и разоплага със шест степени.

С това задвижване френският лъв ускорява за седем секунди от 0 до 100 км/ч и достига максимална скорост от 235 км/ч. Разходът на гориво възлиза на 6,7 литра на 100 км, а емисиите на въглероден диоксид според производителя са 160 грама на километър.

Теглото на прототипа е редуцирано до 1200 кг благодарение на материалите алуминий, карбон и поликарбонат, от който е съставена част от покрива и задното стъкло. Дългият 4,28 и висок само 1,32 метра четириместен автомобил се отличава с характерен динамичен силует, една от причините за което е липсата на спойлер върху задния капак.

Спортното купе използва 19-цолови колела и гуми на Michelin с размери 245/40, които се спотайват под изнесените калници. Спирачната система е от Brembo и е обурудвана с дискове, чиито диаметър е 360 милиметра.

Дизайнът на интериора, в който не са пестени хрoм, алуминий и кожа, окончателно затвърждава впечатлението, че с този "бръснач" Peugeot се целят директно в Audi TT.

Коментари
comments powered by Disqus