Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 308 стана хибриден със сумарна мощност с 500 к.с.

17.04.2015 11:37
Туит

В задвижващата система влизат четирицилиндров 1,6-литров THP бензинов двигател и два електромотора

Компанията представя хибридната версия на Peugeot на хечбека 308. Публичният дебют на новия автомобил ще се състои по време на автомобилното изложение в Шанхай на 20 април април. От компанията определят новия си продукт като семеен хечбек с възможности на суперавтомобил.

Дизайнът на новия модел повтаря концепцията 308R, която беше показана през 2013 г. във Франкфурт. Оптиката на новия автомобил е заимствана от прототипа Quartz . Автомобилът е получил разширени арки на калниците, 19-инчови джанти и по-големи въздухозаборници.

В задвижващата система влизат четирицилиндров 1,6-литров THP бензинов двигател и два електромотора. Общата мощност на модела е 500 к.с. и 730 Нм въртящ момент. До 100 км/ч хечбекът може да ускори за 4 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена до 250 километра в час.

Автомобилът е получил четири режима на шофиране. Hot Lap разкрива пълния потенциал на хибридната система и е предназначен за шофиране на писта. Режимът Track използва главно бензиновия двигател, по време на шофиране с този пакет настройките на двигателя позволяват мощност от 400 к.с. и 530 Нм въртящ момент. Режимът Road е предназначен за шофиране по обществените пътища. Максимална мощност в този случай е 300 к.с. В случай при активиране на режима ZEV движението е само на ток.

Нека да припомним, че второто поколение на Peugeot 308 дебютира на световния пазар през 2013 година.

Коментари
comments powered by Disqus