Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 4007: SUV а la francaise

09.02.2007 22:02
Туит

На Женевското автомобилно изложение ще се състои световната премиера на Peugeot 4007. Първият SUV на французите е създаден на обща технологична платформа с Mitsubishi Outlander, но, разбира се, е останал верен на дизайна на компанията.

Първият SUV на марката Peugeot може да бъде объркан много трудно – колосално по размерите си лъвско лого, огромни предни светлини с бадемовидна форма, силно контуриран преден капак и предна решетка, на чиито размери биха завидели 99 процента от спортните автомобили.

Допълнителен респект внасят и издутите странични арки, приютяващи 18-цолови колела с гуми с мерки 225/55, клиренсът от 174 милиметра, страничните протектори и релсите за багаж на покрива. Дали и доколко дизайнът на новото творение на французите ще допадне на публиката, ще се разбере от само себе си съвсем скоро, но голямата част от досегашните отзиви за автомобила определено не го окачествяват точно като „красив”...

4007 разполага и с трети ред седалки

При дължина 4,64 метра, широчина 1,80 метра и височина 1,70 метра, 4007 предлага място за седмина пасажери и до 510 литра багаж. При наличието само на двама пътници (задната седалка е делима в съотношение 60:40 и регулируема в хоризонтална посока с 80 милиметра), товарите могат да достигат обем до 1686 литра. Третият ред седалки може бързо и лесно да потъва изцяло в пода на купето.  

Кокпитът е решен предимно в черно и се доминира от дълбоките ниши на приборните уреди зад волана. За известна доза финес се грижат апликациите от хром, които могат да бъдат открити на различни места, като например около монитора на централната конзола. Видът на задвижването може да се избира посредством кръглия бутон между двете предни седалки – вариантите са предно предаване, задвижване на четирите колела с автоматично преразпределяне на въртящия момент между двата моста и двойно задвижване с блокиран централен диференциал.  При избиране на последния модус, предаването се заключва в позиция 50:50.

Един SUV, един двигател

И като стана дума за задвижване: 4007 ще се предлага само и единствено с познатия от 407 и 607 2,2-литров HDI-мотор със 156 к. с. Четирицилиндровият двигател, който се куплира с шестстепенна механична трансмисия, е с кубатура точно 2179 кубически сантиметра и разполага с мощност 156 конски сили при 4000 оборота в минута. Максимумът на въртящия момент е 380 нютонметра и се достига при 2000 об./мин.

Според производителя, максималната скорост е 200 км/ч, а времето за ускорение от място до 100 км/ч – 9,9 секунди, като прогнозата за среден разход на гориво е 7,2 литра на 100 километра. Предните спирачни дискове са с диаметър 294 мм, а задните – 304 мм. Системите ESP, ABS и ASR (тракшън-контрол) са серийни, също както и пълния комплект въздушни възглавници.

Коментари
comments powered by Disqus