Peugeot готви нови двигатели, които са съвместна разработка с Ford, за 407 Coupe от моделната линия 2010.
Топагрегатът за елегантното купе е трилитровият V6 HDi, който наскоро дебютира при Citroen C5 и C6. Новата единица, която замества 2,7-литровия V6 HDi, генерира 240 к. с. при 3800 об./мин. Мaксималният въртящ момент от 450 Нм е на разположение на водача в диапазона от 1600 до 3600 об./мин.Това е най-мощният агрегат, който ще работи под капака на сериен автомобил на Peugeot. Оборудван е с филтър за твърди частици и отговаря на стандарта за вредни емисии Euro 5. Комбинацията с шестепенна секвенциална кутия гарантира ускорение от 0 до 100 км/ч за 7,7 секунди и максимална скорост от 240 км/ч.
Новият агрегат е със 18% по-мощен от своя предшественик, но от Peugeot обещават разходът да падне с 15% - 7,2 литра на 100 км при комбиниран цикъл, като отделяните емисии СО2 са 189 г/км при 225 за 2,7-литровия аналог.
Вторият нов двигател за Peugeot 407 Coupe е четирицилиндров с работен обем от 2 литра. Комбиниран е с шестстепенна механична предавателна кутия и генерира 163 к. с. при 340 Нм въртящ момент. За сравнение, неговият предшественик, който също е двулитров, разполага със 136 к. с. и 320 Нм. Резултатът е 9,1 секунди за спринта от 0 до 100 км/ч и максимална скорост от 220 км/ч.
Средният разход на двулитровия Peugeot 407 Coupe по документи е 5,2 литра нафта за 100 километра пробег.
Фейслифтът на Peugeot 407 Coupe за моделната година 2010 включва нови странични огледала, хромирани лайстни на прозорците и нова навигационна система.
Жожоба
Аз лично нищо злобно не видях нито в материала, нито в коментарите.
туф
а когато слагат двигатели на пежо в единичката и минито не правите злобни коментарчета
editor
Става дума за два дизелови мотора - трилитровият V6 и двулитровият четирицилиндров редови HDi.
потребител
здравейте, май има грешка за бензиновия двигател