Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 508: Две лица

12.07.2010 10:53 68
68
2571876611
Туит

Peugeot публикува първите официални фотографии на новия 508. Моделът ще дебютира в Париж тази есен и ще замени 407 и 607.

С 508 Peugeot начертава новата дизайнерска линия, която компанията ще следва през следващите години. За нея французите загатнаха още в Женева през март, тъй като представителят на марката от средния клас е заимствал множество елементи от студията 5 by Peugeot – изтеглените назад челни светлини, трапецовидната радиаторна решетка, оребрения преден капак и динамичната странична линия. Естествено, част от решенията при серийния модел не са толкова впечатляващи колкото при концепта като например страничните огледала.

Peugeot 508 е дълъг 4,7 метра, което е приблизително с 10 мм повече спрямо 407, но и с 20 по-малко от 607, чието производство приключи в края на миналия месец. Комби версията достига 4,81 м, като както тя, така и седанът са базирани на платформата, която използва настоящият 407 и Citroen C5.

Фактът, че французите обединяват двата си модела, означава, че продажбите на 607 не са достатъчно добри (това едва ли е изненада), за да се инвестират допълнителни средства в развитието на нов модел, но и че компанията трябва да е готова за все по-активното търсене на пълноразмерни седани на разрастващите се пазари като Китай.

На този етап техническите детайли около новия модел са оскъдни. Ясно е обаче, че всички дизели ще използват сарт-стоп система. Малко след пазарната премиера на модела французите ще представят и 508 HYbrid4 версията. Максималната мощност при нея ще достига 200 к.с., а емисиите CO2 ще бъдат сведени до 99 г/км.

Хибридната система на Peugeot е максимално опростена, като електродвигателят задвижва при нужда колелата на задната ос и симулира двойно предаване, а в условията на градски трафик и маневриране двигателят с вътрешно горене, който отговаря за предната ос, се изключва напълно.

Peugeot 508 ще дебютира на автосалона в Париж в началото на октомври, а продажбите ще стартират през 2011 г. Версията за китайския пазар ще се сглобява там, а европейската спецификация – в Рен, Франция.

Коментари

Жоро Бекъма и леля Божка
Най убавите автомобиле са Ауди и Мерцедекс и Фолцваген зи грухт зум гебрухлиге еингебрухт...

Маркиз дьо Пежотт
Браво Ханс, ти си герой!

Ханс Голфиг
всички аудаджии и голфаджии са простаци,да го духате боклуци

admin
Сайтът има от доста време профил във Фейсбук. Може би там трябва да се изместят подобни махленски спорове. Докато пишете тук обаче, опитвайте се да спазвате добрия тон и да не публикувате коментари като Анонимен.

Aнонимен
Регистрацията нищо не решава. Всеки може да си направи профил и пак да говори какви автомобили има. За това трябва да се направи профил във фейсбук, там като се коментира всички разбират кой е. Не можеш да кажеш, че имаш 3 коли, после в друг форум други 3 и т.н.

boro
Абе, като се заяждате, поне си пишете имената! Вече може да го правите и без да сте регистрирани. Или с Анонимен е по-лесно да се правиш на голям отворко!

Aнонимен
Вие го смачкахте този Колев. Че не може да лъже, не може. Сега го ядете защо не може да лъже

Aнонимен
Първият коментар на латинеца, който твърдиш че е твой казваш, че имаш 406. Съвсем се оплете, Колев ли си не си ли Колев, така и не обясни за микрофибирната микрохибрифната ние сме се разбирковци всичките, но не знаем.

Aнонимен
PICH aide v saita po geografia che utre imash domashno.

Aнонимен
Пич обърка статията!!! Твоето е първото писано на латинеца. Много си неорентиран Колев. Взе ми се в ръце!!!! (И аз да се включа към поздравите към Колев).

Aнонимен
Parvite dve na latinica i pak se pochna s bezcelnoto pliuene chovece da ne mislish che v ,,D,, she ti kazat bravo ta se hvashtash, da koli ot 2000 do 10 hil. lv ne sa mazerati ta da nemozes da gi kupish , neshto drugo kam men ili da prodalzim kam kolite?

Aнонимен
Колев пак ли ти:))

Aнонимен
Айде малко по реално гледайте на нещата. Всички тук ли имат по 3 - 4 автомобила. измислете си по реален образ, проевете малко замисъл. С какво си "PORAZMARDAM" мненията? Кой мнения са твой, че си преписваш нещо? Дай да ги видим за да разберем от старите ти коментари какви коли имаш.

Aнонимен
Толкова много коли имате, но не можете да си напишете името на български, парадокс. Колев верно си много зле!!!

Aнонимен
RADVAM SE CHE USPIAH DA PORAZMARDAM MNENIATA CHE 10 negativni EDNO SLED DRUGO BESHE POCHNALO DA PRILICHA NAISTINA NA PUBERTETSKA RABOTA.DA " GOLF 3 "na 6 godini techese prez liuka a el.instalaciata dava kaso pri chistachkite,segashnoto mi audi A6 2002 mnogo skoro shte bade zameneno s marka koiato da niama obshto s vw da ne izrezdam zashto? ZABRAVIH staroto pezo na zena mi ne dava defekti eto za tova pitah kakvo tocno ne haresahte,kato gi kupite i pokarate pishete sled tova.

Aнонимен
Момчето може да е с въображение, но му е беден речника. Много наблюдателни хора има във форума:) Поздрави.

Aнонимен
това пежо е страхотно,с удоволствие бих си го купил,ако имам пари разбира се.Ама най-вероятно няма да стане скоро.

Aнонимен
Защо се дразните толкова на тези пубери? Искат да имат много автомобили и да разбират от всичко. Оставете ги! Пожелавам им да имат пари да си купят колата, която им харесва и дано не си трошат главите защо са ги взели. Голяма работа, че някой е писал, че има хонда, а после тук е писал, че има пежо. Момчето е с въображение.

Aнонимен
Всички си пишат каквото си искат, но важното е, че другите са ....."разбирковци". Човекът с хондата и 407-цата, за който другите във форума са "разбирковци" може да ни светне за микрохибрифната технология.

Aнонимен
да така е .вярно е за мерцедес.дори и да съм франкофонко пежо започват да правят по късно автомобили и първата им кола е с двигател на мерцедес.

Aнонимен
Мерцедес е първата автомобилна марка, драги франкофонко. Алфаджиите твърдят, че имат повече спортни успехи от феррари, но възрастта няма нищо общо. Порше не е от най-старите марки, но въпреки това бие всички по брой победи в състезанията.

Aнонимен
алфата е по-стара марка от кое? от 200 годишното пежо или от 150 год. мерцедес

Aнонимен
Адолф е прав обезценяването на немските коли е много по-голямо от френските и загубите от продажбата на един нов немец боли повече.

Aнонимен
Adolf може ли да си толкова П***Т. Немам думи толкова п***т човек да пище тук. Как е възможно. Между другото Адолф ти каква кала каращ. Сигурно Майбах?

Aнонимен
И аз знам, че алфите са по титулувани, но тя е и по стара марка

adolf
Тоя дето пише че задницата"подозрително" прилича на БМВ 5, а таблото на Пасат не е виждал нито БМВ нито Пасат . Цената на старо може да е критерий само при сравнение на автомобили не само от един клас ,но и на една цена , защото като струва два пъти повече като нов ,естествено е и на старо да струва повече.А защо немските струват повече , много просто някой трябва да плати високите заплати на немските работници/турци/ и космичните хонорари на мениджърите.

Aнонимен
коментарът от 21:13 е най-точен.Влезте в сайта на Ле Ман и ще видите сами.Пежо е 3-титли а ферари и ауди с по 9,Порше е номер 1 с 16

Aнонимен
http://bg.wikipedia.org/wiki/24-%D1%82%D0%B5_%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D0%9B%D1%8C%D0%BE_%D0%9C%D0%B0%D0%BD българският вариант пропуска различните състезания и класове и малко на изуст са писали. В нета има различни данни, моце и аз да бъркам

Aнонимен
за микрохирифна-та система не мога да помогна

Aнонимен
Вие интернет не можете ли да ползвате. Порше е с най-много титли и е господствал на пистите с деситилетия, а ферарри даже не е в топ 10. Мазарати и Алфа Ромео имат най-много титли от италианските марки. Ауди от 11 години имат 9 победи, а пежо имат само една.

Aнонимен
Най-много титли на Лъо Ман имат Порше-16,после са Ферари и Ауди с по 9,Ягуар-7 и Бентли-6,Алфа и Форд с по 4 а Пежо имат 3,като последната им е от 2009г.,но с дизел-HDI -908.След Пежо са мерцедес,бмв бугати рено мазда макларън и т.н. с по 1 титла

Aнонимен
Абе какво спорите за глупости ауди ги смачка на Лю Ман, вие за някакви микрохибрифната системи ми говорите.

Aнонимен
Най-добре ще бъде коментарите да могат да се пишат във фейсбук. Така ще се разбере кой какъв авто парк има.

Aнонимен
Който не харесва пежо да не пише коментари и той не разбира от автомобили. "разбирковци" тази може би имаш в предвид разбирачи и я написа още във статията за хонда акорд, която също имаш. А може би сте двама, които пишете разбирковци:)или имаш раздвоение на личността.

Aнонимен
копирала е баба ти .Това е муцуната на старото 505,а задницата му няма нищо общо с бмв,ако французите страдат от липса на дизайнери,то какво остава тогава за дървените шваби?Пежо винаги е вървяла и няма нужда да се сравнява с други коли има си плюсове и минуси,така че който я харесва а не е задръстен комплексар да си я кара със здраве.

Aнонимен
колата е супер.Въобще Пежо винаги са правили чудесни коли.Аз също карам 406 и съм много много доволен.Всички разбирковци които никога не са карали пежо и само дрънкат глупости нека първо да опитат и тогава да коментират.Аз не пиша под статии за немски корейски или японски коли,нито ми харесват , ито ме вълнуват,така че псевдо познавачите на световното автомобилостроене да си коментират на друго място

Aнонимен
Не е нито 607, нито 407, а е нещо средно. Дали ще му кажете удължено 407 с нов дизайн или смален 607 няма особена разлика.

Aнонимен
Защо не се фокусирате върху дизайна на този етап...при положение че никой още не е карал 508. И не правете аналогии с 407 защото между двата автомобила няма нищо ама нищо общо

Aнонимен
Хахаха "карам мерцедес Е- клас 3 години никога не е влизала в сервиз купих я нова от Германия". Едно и също изчерпахте се май :)

Aнонимен
karam 407 , 5 godini 80000 km nikoga ne e vlizala v serviz.kupih j nova ot italia.

Aнонимен
Много неща изписахте тук за новия 508. От пръв поглед задницата ми прилича подозрително много на предишното БМВ 5, предницата и особено решетката откровено наподобява Ауди. Това си е лично мое мнение не искам никой да ангажирам с него. Таблото вътре е 80% от Пасат. Всичко това показва творческото безсилие на френските дизайнери, според мен. Не случайно наблюдаваме в момента едни меко казано несполучливи 308, 3008, 500 и не знам си какво. Поне като дизайн. На живо колата ще е впечатляваща но трудно разпознаваема като Пежо. Дано поне върви както моделите от които е копирано.

Aнонимен
забравих да си напиша мнението за французойката не ма кефи :))))

Aнонимен
Пичове не знам но в Германия тече реклама за Mercedes чче е е първият Е300 Bluetec hybrid не е Mercedes C300 Bluetec hybrid или пижо. Бай дъ лей вагените и беемве също ще пускат дизелови хибриди в началото на 2011 така че спора е излишен. Дизайна е въпрос на вкус а надежността аз я преценявам по цените на старо. Поо барзо обезценяващите се автомобили са по малко надежни. логиката е простта, надежността е основен фактор дали автомобила ще държи цена

добра кола
Mercedes C300 Bluetec hybrid -Този автомобил ще бъде бъде един от първите произведени дизелови хибриди в света, заедно с Пежо 3008, също очакван през 2011.А Пежо 508 ще е първият.А по отношение на дизайнера съм сигурен и ако много държите ще му изровя името.Но не мога да разбера за какво спорим просто казах че колата ми харесва като дизайн, а дизеловите двигатели на Пежо са наистина добри.Не знам вие какви коли карате,но е тъпо да сте толкова крайни.Аз наистина съм сменил много коли,но никога не съм робувал на марка .Вярно е че има по-луксози и по-представителни , но в крайна сметка колата трябва да ти служи.Партнъора ми има 407 ,много дървено вози,но пък не му създава никакви проблеми,може би ще се скапе скоро,а може и да изкара още дълго.Два пъти по- евтина е от моята,но аз през два месеца съм в сервиза,какво от това че е БМВ.А името на дизайнера ще го открия и ще го напиша.

Aнонимен
Господин \"добра кола\"(който сам си плаща заплата), читателите на АМС (според мен) четат изданието по простата причина, че не могат да карат и тестват стотици различни автомобили (не всички сме бизнесмени като вас). Интересуват се от техниката, начина по която тя работи. Кой е този французин? Вие създадохте новина французин отговаря за дизайна на новото А4, но не казвате име?! Кажете име за да потърсим в интернет повече информация, сега излиза само Инфо за Де Силва. Дизайнера макар и италианец (според мен) колите им пак изглеждат прекалено немски, но това си е мое мнение и не дизайна, а качеството е най-важното в един автомобил. Ако питаш за първият сериен дизелов хибрид в интернет веднага излизат информации за мерцедес Е клас на мерцедес. Веднага след него, подобни автомобили ще произведат и баварците и от фолцваген. P.S съгласен съм с едно от по горните мнения, че почти всички в анонимните форуми казват, че са голямата работа и имат внушителен опит с различни автомобили.

добра кола
Между другото дизайнера на Ц5 и новото А4 е един същ и е французин,този италианец,може да работи за други модели

добра кола
Никъде не твърдя че Пежото е по-качествено и надежно от БМВ,но факт е че моята се разваля много често.Заплатата си я плащам сам и нямам нищо общо с Пежо Ситроен или БМВ и Ауди.Не знам да има друг дизелов хибрид,но ако ти си чувал,защо не кажеш кой е?А иначе работя в Холандия и непрекъснато пътувам,дори тези км са малко,партнъора ми има близо 100000 за 2 год. и кара 407,която е без грешка.Не искам да споря с никой,но не ми е ясно как коментирате без дори да сте карали такива коли.Моето мнение е че за цената си Пежо предлагат достатъчно добри автомобили.

Aнонимен
Освен, че е успял да навърти 75 000 му е останало време да пише и по форумите.

Aнонимен
До ''ДОБРА КОЛА'' приятел не знам кой ти плаща заплатата но му кажи че не е в час, няма такъв смях! Пежото било по-качествено и надежно от БМВ 5, братле нещо си се объркал кога успя да завъртиш 750000 км на бавераца за година и полвина. Пежо призвеждат боклуци които не изкарват и до 750 км без повреда, те за това спират двата модела 407 и 607 понеже не се продават и т.н. и се опитват нещо междино да изкарат и както се вивда не прилича на нишо!

Aнонимен
А бе деца, не ви ли писна да пишете глупости, разбрахме, че карате скъпи автомобили. И вероятно ви вярваме :). Дизайнера на фолцваген и ауди е Валтер Де Силва, който е италианец!? Пежото не е първият дизелов хибрид, освен това още не се произвежда. Виждам, че явно наистина хора от представителството на ситроен и пежо се опитват нещо да пишат тук:).

ДОБРА КОЛА
Пежо е много стилна и здрава кола.Карал съм всякакви автомобили в число нови ,много прехвалени и според мен силно надценявани немски коли.Не знам защо сте решили че немските коли са по-икономични и по=комфортни от Пежо?А по-отношение на дизайна не виждам голяма разлика.Да не говорим че Ауди използват френски дизайнери от 15 год.,които сега работят за Пежо и Ситроен.Не знам и за какви революции говорите,но мисля че това е първият дизелов хибрид в света или може би не съм прав? Между другото това е класическо Пежо,ако се върнете назад ще видите огромна прилика с моделите 305 и особено 505.Но както и да е.За мен това е един чудесен автомобил,който предлага лукс ,качество на двигателя и ред други екстри на по-добри цени от превъзнасяните немски автомобили.Между другото последният ми автомобил е БМВ 5 от 2008(нов от магазина) и рядко го карам,защото не излиза от сервиза, а е на 75000км. Аз бих си купил таково Пежо,но с най-големия дизелов мотор от 245 коня.

анонимен
Oтзад и двата модела изглеждат като скици от кошчето за боклук в дизайнерското студио на Hyundai :)

rudarski
Може би революция е това, че ако липсва емблемата на предния капак аз лично едва ли ще позная марката.......По-скоро ще реша, че виждам нещо от Япония. На фона на тотално разкривените нови моделни серии (модификации завършващи на 07-08), този модел ми допада повече, като че ли......

анонимен
И ти, най-неграмотният реши да бъдеш с положително мнение като кажеш на останалите, че щом не харесват пежото нямат пари и са голфаджии. Това ли му викаш положително мнение? Голфаджията е състояние на духа, не е човек, който кара тунингован голф2-ка от миналия век. Можеш да караш както пежо или рено, така и мерцедес или бмв, но по душа да си голфаджия. Така защо мислиш, че мненията тук са негативни? Хората питат човека който смята колата за революциона, къде се крие революцията в този автомобил?

анонимен
Ti go vze tolkova lichno chak vzeh da se pritesniavam broi po nagore ot 11 mnenia 10 sa negativni kakto vsichko u nas a? Pitam kakvo tochno zashtoto bezcelnoto pluene e praktika.

анонимен
Личният ми автомобил е в по- горен клас, но няма да говоря с неща, които ще ми е трудно да доказва. Колата не е само външен вид, за да я гледаме как изглежда отпред, отзад, в средата и прочие. Къде тук се споменава голф? Защо когато някои хора си изразяват мнението за даден френски.... задължително е голфаджия? Плюс това по новите голфове са доста скъпи автомобили доста над конкурентните френски каруци. Един съвет написан отдолу "Толерира се използването на кирилица."

анонимен
Kade tochno se namira loshoto v kolata che ne razbrah otpred , otzad v strani otdolu aa sigurno v praznite dzobove i grozdeto....i t.n. aide na golfo.

анонимен
Бе направо си е отврат!

анонимен
И на мен не ми харесва

анонимен
Номер две да не си от представителството на Пежо?

boro
Туй чудо или т. нар. микрохибридна версия е чисто и просто старт-стоп и нищо повече :-)

анонимен
Абе, #2, квойтуй "микрохибрифната версия" бе? Звучи като мелез между микроскопична, хибридна и апокрифна бахти! :)

анонимен
Икономични, комфортни и надеждни автомобили са немските и японските. Това нещо тука имащо претенций за нещо не прилича на нищо. До втория коментар - Ауди ви поздравяват!

анонимен
Революционен е приус, въздушното окачване, въздушните възглавници на мерцедес, Алуминиевите каросерии и торсен диференциалите, и автоматика с двоен съединител на ауди и пр. Революция е когато някоя марка измисли нещо и после другите марки взаимстват решението.

анонимен
До втория коментар: Господин Желев, поне да си бяхте написали името. :)

анонимен
Чак пък революция..... . От Искуру по дълбоко нема и от Витоша по- високо нема. Съветвам хората да излязат от рамките на марката, която те притежават, без да имат опит с други марки (освен да не сте от ония, които твърдят, че карат по 5,6 автомобила и са във форума да изкажат високо съдържателно мнение. За мен този автомобил е поредният блудникав, инфантилен автомобил.

анонимен
До предишния коментар,Здравейте на ams.bg и всички почитатели на автомобилите,Peugeot 508 е революция в дизайна и това комбинирано с икономичните двигатели на Peugeot Citroen Group,с технологиите HDI,FAP i в бъдеще микрохибрифната версия е-HDI,един икономичен,комфортен и надежден автомобил.

анонимен
Безспорно изглежда по-прилично от сегашните брат'чеди на Квазимодо, мутирали от хубавия някога 206, обаче си остава категоричен провал. Една европейска марка не би трябвало да си позволява такива подобия на най-беззъбите като дизайн азиатски произведения. Peugeot продължават да тънат в творческа немощ...

comments powered by Disqus