Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 508 RC: Остър като бръснач

21.08.2008 10:59
Туит

На автосалона в Париж французите ще представят дизайнерската студия RC. Освен че носи в себе си напредничави технологии, 508 дава идея за пътя на Peugeot по отношение на дизайна.

Прототипът се отличава с по-малък централен въдухозаборник от този на настоящите модели, липса на класическа предпазна предна броня, изпънати още по-назад челни светлини и масивна емблема върху радиаторната решетка. Като цяло новата линия на екстериора е по-агресивна заради клиновидната предница, доминиращите калници и отсечения заден надвес. Покривът минава ниско над главите на пасажерите, а задните светлини са разделени вертикално.

Хибдридното силово предаване постига 313 конски сили при ниво на вредните емисии от 109 г CO2 на километър. Същата схема на задвижване ще бъде приложена и в бъдещия Peugeot 408 Hybrid, който ще стъпи на пазара през 2010 година.

Коментари
comments powered by Disqus