Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 508 RXH: Офроуд, дизел и ток

11.07.2011 17:43
Туит

Peugeot 508 ще се сдобие с офроуд вариант, оборудван с хибридна система за задвижване. RXH версията ще дебютира на автомобилния салон във Франкфурт през септември.

Peugeot 508 RXH е базиран на 508 SW и използва хибридната система Hybrid4, която се появи за първи път на пазара при 3008. Двулитровият дизел задвижва предните колела, а електромоторът отговаря единствено за задния мост, като по този начин не само намалява нивата на вредни емисии, но и реализира двойното предаване. Общата мощност на силовия тракт е 200 к.с. (163 к.с. за ДВГ и 37 за електромотора на BOSCH), а въртящият момент достига 450 Нм.

Хибридната компановка позволява на софтроудъра да ограничи разхода до 4,2 литра, а емисиите CO2 – до 109 г/км. 508 RXH е и първият представител на сегмента, който може да се кара изцяло на електричество, макар и пробегът му да е твърде ограничен.

Външните отличителни белези на новия модел са трите реда LED дневни светлини, пластмасовите арки на калниците и праговете, както и защитните брони на предния и задния надвес. В стандартното оборудване влизат екстри като 18-цоловите колела, електрическите предни седалки, панорамния стъклен покрив, хедъп дисплея и навигацията.

Официалният дебют на Peugeot 508 RXH е планиран за автосалона във Франкфурт през септември, а продажбите ще стартират през пролетта на 2012 г.

Коментари
comments powered by Disqus