Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 508 SW: Лъвски скок

05.04.2012 09:23 4
4
2571893096
Туит

До появата на хибридния кросоувър RXH, комби версията SW HDi 205 изпълнява ролята на флагман в гамата на Peugeot 508. Първи впечатления от елегантното комби на френската марка.

Лесното качване и слизане, изобилието от вътрешен простор, изисканите материали в интериора и огромният панорамен стъклен таван превръщат топмодела в гамата на Peugeot 508 SW в едно от особено привлекателните предложения в своя клас. Серийно на борда са дори детайли като Head-up дисплей, завиващи биксенонови светлини и отопляеми предни седалки.

С дължина от 4,81 метра, Peugeot 508 SW предоставя изобилие от място за до петима души, а максималният обем на багажника при сгънати седалки достига 1598 литра. Седалките са удобни за дълги пътувания, позицията зад волана също е отлична.

Култивиран дизелов двигател

2,2-литровият турбодизелов двигател под предния капак на Peugeot 508 разполага с внушителните 204 к.с. и 450 Нм, като комбинацията с шестстепенната автоматична трансмисия се оказва изключително подходяща за спокойни преходи, но не и за особено спортен стил на шофиране. Ако сте по-внимателни при боравенето с педала на газта, ще бъдете възнаградени от радващо нисък разход на гориво от порядъка на седем-седем и половина литра на сто километра.

Коментари

са
пса пежо ситроен са втори в европа след ваг така че заемат голяма ниша

ВДВ
Абе, ще видим. Времето ще покаже. Пежо се напъват, ама както каза "прагматичните" ще си кажат думата. Така или иначе Пежо-Ситроен не заемат кой знае каква ниша. Естравагантни по-скоро, нежели практични.

Лъвски скок към пропастта
Хубавото е че наистина рядко се срещат подобни коли. За естетика и дума не може да става, дизайна и типичен кич без ясна линия, изразени и разпознаваеми форми, напомнящ за за фолк - певица нуждаеща се от диета, тежкарска, по-скоро инфантилна и безвкусна. Предвид ниското качество, липсата на иновации, евтините материали типични за френските коли, логично на третата година обезценяването ще е жестоко, 1/3 от цената. Като пример може да бъден посочен предшественика 607 който беше оценен като провал. Положителното е че все по рядко се срещат по пътищата подобни ''опити за летене'' напълно игнорирани от прагматично и здраво мислещите шофьори.

ВДВ
Няколко пъти виждам на пътя вече такива. Не зная вътре как е, че не съм влизал. От вън обаче, без да я дефинирам като красива, защото това е субективно усещане и индивидуално за всеки чувство за естетика, само ще кажа, че незабелязан по пътя няма да минеш - интересно стои. Тежкарско някак даже.

comments powered by Disqus