Седанът олицетворява новия флагман на марката на приоритетния пазар
През първото тримесечие на 2019 г. на пазара в Китай бе представен седанът Peugeot 508L. Буквата "L" в наименованието означава Luxury, Long и Latest Technology, т.е. лукс, увеличено междуосие с 55 мм (до 2848), увеличена дължина със 106 мм (до 4856 м) и мултимедийни технологии на Huawei, включително "Интернет на нещата" на платформата IoT OceanConnect. За адаптирането на 508 към местните особености французите бяха ангажирани заедно с китайските си колеги, а производството на Peugeot 508L ще се извършва в предприятието DPCA в Ухан.
Главният изпълнителен директор Жан-Филип Импарато заяви, че Peugeot 508L "олицетворява новия флагман на марката на приоритетния пазар". Китайските клиенти се нуждаят от модел "статус".
За задвижването производителят все още мълчи, а пресата прогнозира 1,6 бензинов турбо двигател в две версии на мощността - едната от тях - 167 к.с., 245 Нм. Не се очакват алтернативи на 8-степенната автоматична предавателна кутия.