Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot и Льоб атакуват Пайкс Пийк с 208 Т16

15.04.2013 19:03
Туит

Peugeot публикува първите официални снимки на прототипа 208 T16, с който ще маркира завръщането си в най-популярното планинско състезание - "Пайкс Пийк". Себастиен Льоб ще седне зад волана на новия автомобил.

Деветкратният световен рали шампион и Peugeot ще участват в класа без ограничения, където инженерите имат пълна свобода при подготовката на своите автомобили. Ето защо тази спортна версия на 208 няма почти нищо общо със серийния модел или рали автомобила 208 T16. За сметка на това обаче приликата с 908 HDI е повече от очевидна.

Задното крило е директно заимствано от прототипа, който спечели "24-те часа на Льо Ман" през 2009 година. Двигателят вероятно също е от представителя на французите в LMP1 категорията, тъй като генерира приблизително аналогичните 600 к.с..

"Много съм горд от участието ни в това предизвикателство, още повече че нямахме много време да работим по дизайна на автомобила", коментира шефът на екипа Микаел Труве. "Имахме редица технически ограничения като дължина и височина на автомобила, точната позиция на колелата и двигателя. Пропорциите са много различни от тези на серийния модел 208, което прави 208 T16 да изглежда като истински звяр."

Френската компания е печелила легендарното състезание през 1988 и 1989 г. с модела 405 Т16. За разлика от тогава обаче трасето до американския връх Пайкс Пийк ще бъде изцяло асфалтирано през тази година.

Коментари
comments powered by Disqus