Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot iOn: На светло

07.09.2010 10:18
Туит

Peugeot публикува пълните технически характеристики на iOn. Базираният на Mitsubishi i-MiEV електромобил има автономен пробег от 150 км.

Батерията на iOn, изградена от 88 литиево-йонни клетки, отговаря за задвижването на синхонния електромотор с постоянни магнити, чиято мощност достига 47 кВт (64 к.с.), а въртящ момент – 180 Нм. С негова помощ iOn ускорява от място до 100 км/ч за 15,9 секунди и достига максимална скорост от 130 км/ч, което е повече от достатъчно за подобен тип градски автомобил.

Същото се отнася и до автономният пробег от 150 км, защото според екипа на Peugeot в 90% от случаите средният дневен пробег в градски условия не надхвърля 60 км, но е любопитен фактът, че по този показател iOn изостава с 10 км спрямо своя брат-близнак i-MiEV.

За пълното зареждане на батерията са нужни приблизително 6 часа при 220 волта напрежение. При наличие на трифазен ток обаче (380 волта) 50% от заряда на батерията може да бъде възстановен за 15 минути и 80% - за половин час.

Външните отличителни белези на iOn са новото лого (за първи път в историята на компанията то е решено в перлено бяло), алуминиевите колела, халогените, автоматичните светлини и решените в цвета на купето брони. Базовото оборудване в салона включва електрически прозорци, климатик, централно заключване и MP3/CD аудиосистема с Bluetooth и USB интерфейс.

В списъка с опциите обаче попадат още пакетът за студено време (седалка за водача и огледала с подгряване), навигационната система и възможността за елиминиране на задната седалка, което позволява на багажното отделение да достигне 1,1 куб.м и iOn да се използва като търговски автомобил.

Електромобилът на Peugeot ще се предлага с договор за петгодишен лизинг, като в него влизат всички такси по обслужванеto му. Цената за Франция е 499 евро на месец.

Коментари
comments powered by Disqus