Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot Onyx: Карбон и бакър

12.09.2012 14:50
Туит

Прототипът Peugeot Onyx е оборудван с 3,7-литров V8 ДВГ, който в комбинация с хибридната система генерира внушителните 680 к.с. Серийното му производство обаче е малко вероятно.

Спортният автомобил със средноразположен двигател и задно предаване е изработен от високотехнологичните материали, които компанията е използвала по време на участието си в „24-те часа на Льо Ман” -  предимно подсилена с карбонови нишки пластмаса и акрилно стъкло. Предните калници и вратите обаче са направени от медна ламарина и то на ръка, като тя е оставена в естествения си вид и е единствено полирана.

За задвижването на тежащия 1100 кг Onyx отговаря 3,7-литровият V8 дизел от прототипа 908 с максимална мощност от 600 к.с. и шестстепенна секвенциална трансмисия. Те са комбинирани със система за възстановяване на кинетичната енергия, която при натискането на съответния бутон добавя 80 к.с. (точно колкото във Ф1) към силовото предаване.

Дългият 4650 мм автомобил има коефициент на челно съпротивление от 0.30, което вероятно е следствие от добавянето на двата масивни дефлектора в краищата на предната броня. Със сигурност обаче стойностите на аеродинамично притискане са далеч по-високи спрямо серийните спортни автомобили.

Onyx е експериментален проект, разработван съвместно от дизайнерите на Peugeot, спортното подразделение на компанията и развойния отдел на PSA. На този етап няма планове за серийно производство. 

Коментари
comments powered by Disqus